LS,
Momenteel heb ik een diepe discussie over de "zin en onzin"van SEO met een zeer gerenommeerde websitebouwer.
1.Volgens hem heeft de huidige google seach engine technieken die SEO total omzeilen?
Klopt dit?!
2.Volgens hem is SEO ook "achterhaald en onzin/nonsens?!
Maar hij komt niet met onderbouwde argumenten?
Zijn er mensen die mij met weteschappelijke onderbouwde argumenten kunnen overtuigen over de zin/onzin van SEO optimalisatie?!
3.Ik heb diverse SEO tools geprobeerd met gemiddeld 29-100 pagina's fouten en tips?!
Is dit allemaal onzin of juist niet?!
4.Kan ik mijn tijd beter besteden dan alle op SEO optimalisatie te zetten?!
5.Ik heb alle oude topics van SEO gelezen maar vind geen goede tegenargumenten als (noob) op SEO?!
Momenteel heb ik een diepe discussie over de "zin en onzin"van SEO met een zeer gerenommeerde websitebouwer.
1.Volgens hem heeft de huidige google seach engine technieken die SEO total omzeilen?
Klopt dit?!
2.Volgens hem is SEO ook "achterhaald en onzin/nonsens?!
Maar hij komt niet met onderbouwde argumenten?
Zijn er mensen die mij met weteschappelijke onderbouwde argumenten kunnen overtuigen over de zin/onzin van SEO optimalisatie?!
3.Ik heb diverse SEO tools geprobeerd met gemiddeld 29-100 pagina's fouten en tips?!
Is dit allemaal onzin of juist niet?!
4.Kan ik mijn tijd beter besteden dan alle op SEO optimalisatie te zetten?!
5.Ik heb alle oude topics van SEO gelezen maar vind geen goede tegenargumenten als (noob) op SEO?!
[ Voor 0% gewijzigd door digidokter.net op 20-04-2020 22:33 . Reden: 5.noob tegenargumenten in jip en janneketaal svp ]
Verstand van 'Alles' van 'Niets'