Hey!
Voor een radio studio willen een nieuwe PC voor de playout software (mAirlist) maar ook voor het streamen van de audio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300 - 400 euro (excl. de beeldschermen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD CPU is wel de voorkeur, met m'n eigen PC positieve ervaring mee al ben ik enorm benieuwd naar jullie mening!
Voldoende USB poorten is een vereiste, minimaal 5.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC moet aan twee (24") monitoren komen te hangen, dual screen dus. Opslag is niet belangrijk, alle data wordt vanaf een centrale server gehaald.
Monitoren zit niet in het budget, maar tips zijn welkom.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ben vooral benieuwd of ik op de juiste spoor zit voor het budget welke wij voor ogen hebben. Of kan er iets beter/anders? Ik hoor het graag!
Voor een radio studio willen een nieuwe PC voor de playout software (mAirlist) maar ook voor het streamen van de audio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300 - 400 euro (excl. de beeldschermen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD CPU is wel de voorkeur, met m'n eigen PC positieve ervaring mee al ben ik enorm benieuwd naar jullie mening!
Voldoende USB poorten is een vereiste, minimaal 5.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC moet aan twee (24") monitoren komen te hangen, dual screen dus. Opslag is niet belangrijk, alle data wordt vanaf een centrale server gehaald.
Monitoren zit niet in het budget, maar tips zijn welkom.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ben vooral benieuwd of ik op de juiste spoor zit voor het budget welke wij voor ogen hebben. Of kan er iets beter/anders? Ik hoor het graag!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M-HDV R4.0 | € 62,32 | € 62,32 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 38,90 | € 38,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2666C16 | € 49,08 | € 49,08 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
| 1 | Solid state drives | WD Green SSD 2,5" V2 240GB | € 38,95 | € 38,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 326,93 | ||