50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Verwijderd
Ik ben voor de rest niet zo bekend met de RC5 wereld, maar uit de fora van TA begrijp ik dat TAcube een soort van gigantisch subteam is? Hoe groot eigenlijk?
Nummer vier van de wereld binnen de participants.Op zondag 05 augustus 2001 21:11 schreef Rickman het volgende:
Aaj, dat is geen best nieuws voor SETI@Netherlands. We hadden ze zo mooi afgeschud de laatste paar weken
Ik ben voor de rest niet zo bekend met de RC5 wereld, maar uit de fora van TA begrijp ik dat TAcube een soort van gigantisch subteam is? Hoe groot eigenlijk?
http://stats.distributed.net/rc5-64/plist.php3?low=1&limit=100
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Ze gaan niet als subteam, Russ gaat alleen, maar er zullen er wel meer volgen...Op zondag 05 augustus 2001 21:11 schreef Rickman het volgende:
Aaj, dat is geen best nieuws voor SETI@Netherlands. We hadden ze zo mooi afgeschud de laatste paar weken
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Ze doen tussen de 200 000 en 300 000 wu's in RC5 per dag. Een pII400 doet 350 wu's per dag. Dit is een kromme vergelijking doordat OS's en oplopende snelheden + geheugen ook een rol spelen, maar dit kun je als een ruwe schatting zien.Op zondag 05 augustus 2001 21:11 schreef Rickman het volgende:
Gemiddeld haalt TACube per dag zo'n 250.000 RC5 wu's. Da's omgerekend een 400 PIII-700's en da's dus een subteamOp zondag 05 augustus 2001 21:11 schreef Rickman het volgende:
Volgens mij is Rc5 nu wel klaar ! wij hebben gewonnen daar lijkt het wel op .
Die halen ons nooit meer in.
Het feest kan beginnen DPC is binnen .
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
feest kan pas beginnen als als winnende block door DPC gevonden wordt...Op maandag 06 augustus 2001 03:42 schreef mmxmmx het volgende:
Het lijkt daar wel een seti forum ze hebben het daar nergens anders meer over .
Volgens mij is Rc5 nu wel klaar ! wij hebben gewonnen daar lijkt het wel op .
Die halen ons nooit meer in.
Het feest kan beginnen DPC is binnen .
waarom feesten als AT met RC5 ophoud ? AT gaf juist kleur aan RC5 ( ehhh en slashdot ook ffies
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
1000 rc5 wu / ghz. Kom je ongeveer op 250 ghz dat naar seti@home gaat, als het hele subteam over zou gaan. Maar dit is maar 1 persoon. En je weet niet wie hem gaat volgen. Nog een grootlid van dat subteam kwam hier laatst vertellen dat hij er nog niet over uit was of d.net de rug toe te keren.
Bovendien zijn het ook naar de DPC toe 2 personen geweest die veel op de voorgrond traden. Zo verliest het DPC RC5 team 2 concurrenten die distributed computing een warm hart toe dragen, en krijgt het DPC Seti team er 2 geduchte concurrenten bij.
Ik heb wel veel respect voor de manier waarop ze bij TA met zijn allen voor David McOwen opkomen.
Verwijderd
Oke Mischien had jij je bril niet op het was cynisch bedoeld en ik dacht dat de smily op het end dat ook aangaf maar blijkbaar niet .Op maandag 06 augustus 2001 08:18 schreef geintje het volgende:
[..]
feest kan pas beginnen als als winnende block door DPC gevonden wordt...
waarom feesten als AT met RC5 ophoud ? AT gaf juist kleur aan RC5 ( ehhh en slashdot ook ffiesDoor het vertrek van veel AT-ers uit RC5 kan ik nou niet zeggen dat ik feeststemming kom...
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verwijderd
I just sent my first SETI WUs today. More to come...
Verwijderd
Its a pitty TACube left the RC5 contest but i can understand the reason behind this decision.
TA's Seti department however will be very pleased and S@NL will start looking over their shoulders again.
I hope the McOwen case will take a take a turn for the good soon.
Keep figthing and have fun with tne aliens
Verwijderd
Is this what people mean by saying "A cow in sheeps clothing"Op dinsdag 07 augustus 2001 06:31 schreef redwing het volgende:
The aliens are stealing the cows
[picture]
Luckily the cows spotted the aliens in time , and ran for itOp woensdag 08 augustus 2001 08:48 schreef Nemesis het volgende:
[..]
Is this what people mean by saying "A cow in sheeps clothing"?

[removed]
Verwijderd
McNugget does it to RC5'ers AGAIN.
What an idiot.
Anyway, it remains a ridiculous case and I wonder how David's co-worker, the one who brought him in, is feeling right now
Toch maar eens een andere sig bedenken :P