Gaming Headset geschikt voor flaporen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.756 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb flaporen maar elke keer als ik headset koop doen die na 1 a 2 uur altijd pijn
ik heb de DT 990 ooit is gekocht en die waren redelijk goed maar tog had ik nog veel pijn dus
ik weet het nietmeer zo goed voor welke headset te kopen terwijl ik goed geluid heb en geen last van men flaporen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 23:32

HaterFrame

Well... Poo came out!

Razer kraken tournament Ed. heb ik en daar weet ik mijn plussize oren altijd prima tussen te vouwen voor gamesessies langer dan 4 a 5 uur zonder enige pijn.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jha ik zit wel soms 10uur achter pc ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Je kan minder gamen of een chirurgische ingreep overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jha klopt ook maar ik ga geen operatie doen vind persoonlijk dat de oren beter staan dan ik ze meer tegen men hoofd ga doen ale er moete tog headset zijn voor dat of headset met veel plaats

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:47
Die flaporen zou ik mij geen zorgen over maken. Zou eerder je vingers na laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Misschien een on-ear? Die dus niet over je oren vallen maar gewoon erop drukken, niet iedereen vindt die dingen comfy, maar misschien werken ze wel voor jou.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd Heb je ook een budget?
Los van je vraag dan nog even. 10 uur achter een PC zonder pauze? Dan ga je andere klachten krijgen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Verwijderd Budget maak ni uit jha natuurlijk pak ik ook soms pauze ma tis ni altijd 10uur elke dag ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@RobinHood Nee thanks heb ik ook probeert was nog meer last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Boinkie wa bedoelt ge daar mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat je nogal slordig typt. Zou tof zijn als je iets meer moeite neemt om je reacties leesbaar te maken :)

En oordopjes, is dat een optie?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Orion84 Heb nooit geleerd met puntjes en comma dus jha snap hem wel

en jha ik gebruik oortjes momenteel maar da kwaliteit is niet zo goed liever tog beter kwaliteit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:46:
@Orion84 Heb nooit geleerd met puntjes en comma dus jha snap hem wel
Dat lijkt me stug, maar dat is nog tot daar aan toe, je spelling laat ook nogal wat te wensen over en dat is niet bijster respectvol naar de mensen die je hier proberen te helpen. Dat je in games zo chat met je vrienden moet je zelf weten, maar het zou fijn zijn als je hier iets meer aandacht aan je reacties besteedt.
en jha ik gebruik oortjes momenteel maar da kwaliteit is niet zo goed liever tog beter kwaliteit
Helder :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoezo ook structureel ja met een h ertussen? Dat is alleen maar meer werk. :S

Als het budget verder niet relevant is, dan kun je de Astra A50 misschien ergens testen. Die schelpen zien er behoorlijk diep uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Verwijderd Merci ik ga ze is proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik lees de posts ook met een zwaar Vlaams accent :D
Enfin, wellicht heb je iets aan de volgende link:

https://www.arkartech.net...eadsets-for-big-ears-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Orion84 Respectvol? ik denk de mensen die hier ook zijn geen algemeen nederlands praten face to face
dus ik kan er ook niks doen da ik ni met comma en puntjes werk

vind zelf da julie ni respectvol na mij toe zijn als julie zegge wa ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Wootism Jha klopt ik heb nooit met puntjes leren omgaan dus vraag me ni hoe da ik het moet doen :p

en btw ik heb geen grote oren maar ik zie wel headset tussen de lijst staan die wel mischien kan helpe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Wootism Maar als ik over ear headphones pak zoals de dt 990 die ik all gekocht heb enigste da probleem was de pot van men binnekant oor die kwam tegen de binnekant van de headset da begon pijn te doen die eigenlijk zoek ik head die veel ruimte heeft in de binnekant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:02
Tja verschillende headsets uitproberen lijkt me. Vermoedelijk is dat heel specifiek. Ik neem aan dat er wel specificaties zijn te vinden van de grootste oorschelpen van headsets.

Verder is aan al je topics te zien dat je nul moeite stopt in de leesbaarheid, daar kun je ondanks al je vage excuses (iedereen heeft toch op school gezeten?!) echt wel wat moeite in stoppen.

[ Voor 14% gewijzigd door Inverted_World op 23-04-2020 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:53
Even omdenken: iets aan je oren laten doen (als het je echt beperkt) en een normale headset kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Inverted_World Jha op school wel ma ge kent ni iedereen zijn verleden dus hou je mening gewoon voor u eigen tis ni omda ge in school zit dat ge met puntjes en comma leert werken ale bij mijn school was da tog ni
ma ge kent ook wie ik ben enzo wa ik mee gemaak heb dan gaan julie moeilijk doen hoe ik type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@R0y. Liever niet ale ik heb da geen probleem mee en men oren laten doen staat ook niet bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:06:
@Inverted_World Jha op school wel ma ge kent ni iedereen zijn verleden dus hou je mening gewoon voor u eigen tis ni omda ge in school zit dat ge met puntjes en comma leert werken ale bij mijn school was da tog ni
ma ge kent ook wie ik ben enzo wa ik mee gemaak heb dan gaan julie moeilijk doen hoe ik type?
Het gaat niet om punten en komma's (ja dat spel je met een K en die zouden ook wenselijk zijn) maar om een coherent bericht te kunnen typen wat de rest begrijpt. Normaal je woorden afmaken en niet zoveel spreektaal in dialect neerplempen helpt. Als je hulp wilt zal je zelf ook wat moeite moeten doen.

Je hebt overigens ook goede kwaliteit in-ear oortjes. Dan heb je geen last van je oren. Die van Sennheiser zijn over het algemeen van prima kwaliteit.

[ Voor 13% gewijzigd door SmurfLink op 23-04-2020 17:11 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@SmurfLink Ik denk aan men type gedoe da ik er niks aan doen ale ik denk gewoon van wa ik kom da we zo alemaal type en minder tijd in steek voor de punt en komma's met de K hoe gij het zegt waar ik dan in fout was maar ik ga me hier ni druk over maken met type gedoe zijn nog wel erger dinge waar ik me bezig hou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:51

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Falcon Neje neje da ga ni helpe tis

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:11:
@SmurfLink Ik denk aan men type gedoe da ik er niks aan doen ale ik denk gewoon van wa ik kom da we zo alemaal type en minder tijd in steek voor de punt en komma's met de K hoe gij het zegt waar ik dan in fout was maar ik ga me hier ni druk over maken met type gedoe zijn nog wel erger dinge waar ik me bezig hou
Ja vind ik ook, zeker afgelopen dinsdag was het echt afzien.

En voor de rest gewoon hetzelfde als andere dagen 3x daags 2 eetlepels.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Flagg Hahaha watte? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dat het er niet leesbaarder op wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 23-04-2020 17:46 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ja precies zo voel ik me ook als ik je post probeer te ontcijferen. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Flagg Heb tog ni gevraagd da ge dees moet lezen of beantwoorde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:53
Ik heb vrij grote oren die vroeger geopereerd zijn en knalhard, veel koptelefoons zitten strak want ik heb ook nog eens een groot hoofd. Ik game met een Logitech G933 en die valt helemaal over mijn oren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:01

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:49:
@Flagg Heb tog ni gevraagd da ge dees moet lezen of beantwoorde?
Ik probeer dit niet eens te lezen :')

Succes met je probleem. Of dat nou je oren zijn of wellicht iets anders.... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Eigenlijk ben je op zoek naar een grote over ear koptelefoon? Ik denk dat je toch echt in een winkel moet gaan kijken want het gaat hier over comfort, iets persoonlijks. Zeker in jouw geval.

[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 23-04-2020 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@418O2 Kan ik zeker is uit proberen! thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@R0y. Kan ik ook doen maar dan moet ik tog redelijk ver rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@AzzKickah Ik doe men best thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 18:15:
@R0y. Kan ik ook doen maar dan moet ik tog redelijk ver rijden
Het klinkt gek, maar wij weten niet hoe groot jouw oren zijn en welke headset lekker zit. Waar wij wel advies over kunnen geven is bijv opties, technieken en bouwkwaliteit.

Als ik een headset nodig heb filter ik op de opties die ik wil incl budget.. enkel denk ik dat je eerst moet gaan kijken wat goed zit en daarna pas kan gaan kijken naar de rest..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@R0y. Jha nee daar heb je gelijk in ik zou beter gewoon is naar de winkel gaan en headset is proberen te passe en zien dat et past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Het lijkt me beter voor iedereen als dit topic op slot gaat. Posts over schrijfstijl zullen hoe dan ook de boventoon blijven houden als @Verwijderd op deze manier blijft posten. Advies van mijn kant: ga naar een winkel en probeer daar inderdaad wat uit, dan weet je het beste wat over/op jouw oren past. Komt er uit dat bezoek een short list dan staat het je vrij een topic in Consumentenelektronica Aankoopadvies te openen aangezien dat de plek is voor aankoopadvies. Tevens dan wel het (dringende) verzoek iets aan je schrijfstijl te doen. Zelfs met de meest basale spellingscontrole van een browser moeten de meeste fouten er uit te halen zijn. Het lijkt haast of je het erom doet daar de latere posts in dit topic vele malen erger zijn dan in het begin. Ook in je oudere topics laten zien dat er meer kwaliteit in je posts zit dan je hier laat zien.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.