Middag allemaal,
Al enige tijd ben ik aan het rond zoeken naar een nieuwe headset.
Tot nu toe valt mijn oog steeds weer op de SteelSeries Arctis 3 bluetooth (2019) en de SteelSeries Arctis 7.
Maar ik vind het jammer dat ik hier de mic. er niet van af kan halen.
Ik wil er mee gamen op de pc en muziek luisteren. Ook wil ik dat ik hem met mn telefoon kan verbinden.
Hij moet zowel draadloos ALS bedraad gebruikt kunnen worden (bluetooth!).
Doordat ik hem ook als koptelefoon met mn telefoon wil kunnen gebruiken wil ik niet dat hij er zo "lomp" uitziet en ik hoef al helemaal geen RGB erop te hebben. De modellen van de HyperX vind ik opzich wel mooi maar die zijn of weer niet draadloos of je levert veel in op de kwaliteit van de audio.
mijn budget is afhankelijk van wat je ervoor krijgt maar laten we zeggen MAX 160 euro.
Zijn de SteelSeries waar voor het geld? Of raden jullie toch wat anders aan?
Beknopt:
Allround headset
Draadloos EN bedraad
Mic moet eraf kunnen
Geen lomp model
Het liefst met ruisonderdrukking mic.
Alvast bedankt tweakers!
Al enige tijd ben ik aan het rond zoeken naar een nieuwe headset.
Tot nu toe valt mijn oog steeds weer op de SteelSeries Arctis 3 bluetooth (2019) en de SteelSeries Arctis 7.
Maar ik vind het jammer dat ik hier de mic. er niet van af kan halen.
Ik wil er mee gamen op de pc en muziek luisteren. Ook wil ik dat ik hem met mn telefoon kan verbinden.
Hij moet zowel draadloos ALS bedraad gebruikt kunnen worden (bluetooth!).
Doordat ik hem ook als koptelefoon met mn telefoon wil kunnen gebruiken wil ik niet dat hij er zo "lomp" uitziet en ik hoef al helemaal geen RGB erop te hebben. De modellen van de HyperX vind ik opzich wel mooi maar die zijn of weer niet draadloos of je levert veel in op de kwaliteit van de audio.
mijn budget is afhankelijk van wat je ervoor krijgt maar laten we zeggen MAX 160 euro.
Zijn de SteelSeries waar voor het geld? Of raden jullie toch wat anders aan?
Beknopt:
Allround headset
Draadloos EN bedraad
Mic moet eraf kunnen
Geen lomp model
Het liefst met ruisonderdrukking mic.
Alvast bedankt tweakers!