Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adobe pakket laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik ben opzoek naar een laptop die ik in mijn dagelijkse werkzaamheden als grafisch designer makkelijk kan meenemen. Ik werk momenteel met een inspirion 5559, i5-6200u CPU met een ram geheugen van 8 GB en een extern toegevoegde SSD van 500 gb. vooralsnog heel gelukkig ermee na de upgrade met de SSD maar helaas niet voldoende voor mijn programmas te draaien.

Ik gebruik het hele adobe pakket, van photoshop tot adobe xd, van illustrator tot after effects. en dat vaak tegelijkertijd. momenteel merk ik dat mijn huidige laptop dit niet meer aankan, voornamelijk ook als ik nog aan de slag ga in solidoworks en fusion voor 3d effecten. Ik ben dus opzoek naar een laptop die dit alles aankan en dan binnen een budget van 1250-1750 euro.

Waar moet hij aan voldoen, wat zijn een beetje de wensen
- Een upgrade naar i7 of vergelijkbaar
- een SSD van minstens 500 GB
- Windows besturing
- 15" scherm of iets groter/kleiner
- makkelijk mee te nemen, niet te dik en niet te zwaar
- minimaal 8 GB Ram geheugen, liefst hoger

Ben echt opzoek naar een upgrade die mijn huidige werkzaamheden wel kan. en dat ik mijn laptop makkelijk mee kan nemen

Mijn merkvoorkeur is nu altijd uitgegaan naar Dell, daar ik hier vooralsnog de beste ervaring mee heb maar dit is niet specifiek vast. Ik sta open voor alternatieve, echter heb ik niet een voorkeur voor apple daar ik hier in het verleden niet geweldige ervaringen mee heb gehad.

Zelf kwam ik bij mijn zoektocht uit bij de Dell XPS 15, een 9e generatie intel core i7 wat aansluit bij mijn upgrade wensen, plus een goed grafisch geheugen en 1 tb ssd. was iets boven het budget maar eventueel wel een mogelijkheid, echter door de niet malse feedback en het probleem met het te heet worden van het apparaat opzoek naar mogelijke alternatieve

Beste antwoord (via Verwijderd op 20-04-2020 14:09)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:54

g0tanks

Moderator CSA
edit: Excuus, hele verhaal gelezen maar schijnbaar toch over je budget heen gelezen. 8)7

[ Voor 80% gewijzigd door g0tanks op 20-04-2020 14:08 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:54

g0tanks

Moderator CSA
edit: Excuus, hele verhaal gelezen maar schijnbaar toch over je budget heen gelezen. 8)7

[ Voor 80% gewijzigd door g0tanks op 20-04-2020 14:08 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Verwijderd

Topicstarter
Het budget is rekbaar tot 2000 dus mocht hij daar nog tussenvallen is het prima

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:06
Heb je al iets gevonden wat je wat lijkt?
Hoevaak neem je hem mee? Met Illustrator werk en weinig verplaatsen lijkt 17 inch me veel fijner.

Maar je hebt in de pricewatch al lang gezien wat je met I7, 16GB geheugen en 1TB SSD aan opties kreeg, wat leek je wel wat of juist niet?