Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AMD Ryzen 4000 laptops verdwijnen in de pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 12:11

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb onlangs vaker gekeken voor gaming laptops met de nieuwe AMD Zen 2 serie 4000 CPU, echter tot mijn schrik zie ik deze de laatste dagen uit de prijslijsten verdwijnen. Wat is er aan de hand nu deze juist zouden moeten komen op de markt?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

Alle reacties

• Koemm1989
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-08-2023
De top range producten zijn slecht leverbaar en populair. MediaMarkt had er toen ik hem kocht (g14) maar 3 op voorraad voor heel Nederland. Heb hem helaas in moeten leveren ivm koelproblemen. Ik kon hem via MediaMarkt niet meer opnieuw bestellen.

Ik heb hem nu in bestelling staan bij Paradigit. Maar ook die weten niet wanneer het product binnen gaat komen.

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Alternate heeft de ASUS TUF FX506IV-HN187T, 15.6" laptop als enige in de aanbieding. Echter deze moet nog vanaf ASUS geleverd worden.

Het schijnt een nieuw product te zijn.

Echter wat ik zorgelijk vind is dat ik momenteel heel veel klachten lees over Alternate. Men leverd producten die betaald zijn niet uit. Klantenservice niet bereikbaar wegens " drukte" foute leveringen en geen reactie op mail verkeer.

Had altijd goed ervaringen en support alhoewel dat wel met dan een jaar geleden is.

Zou zoveel geld niet durven te betalen aan een winkel met zoveel negatieve reacties de laatste weken.

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-11 11:35
MaxPayne schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:43:
Alternate heeft de ASUS TUF FX506IV-HN187T, 15.6" laptop als enige in de aanbieding. Echter deze moet nog vanaf ASUS geleverd worden.

Het schijnt een nieuw product te zijn.

Echter wat ik zorgelijk vind is dat ik momenteel heel veel klachten lees over Alternate. Men leverd producten die betaald zijn niet uit. Klantenservice niet bereikbaar wegens " drukte" foute leveringen en geen reactie op mail verkeer.

Had altijd goed ervaringen en support alhoewel dat wel met dan een jaar geleden is.

Zou zoveel geld niet durven te betalen aan een winkel met zoveel negatieve reacties de laatste weken.
Azerty heeft het product ook, alleen is de laptop momenteel niet leverbaar en geen idee wanneer die wel leverbaar zou zijn: https://azerty.nl/4172715

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb deze laptop nu rechtstreeks kunnen bestellen bij de webshop van asus Nederland met directe expresse levering vandaag. Hopelijk morgen in huis.

Was de laatste. Beter direct bij een fabrikant dan via een externe partij.

Aan huis service en goede vriendelijke support.

Begreep dat er door de corona crisis minder geleverd wordt een dat er een enorme run op deze laptops is. Hele goede specificaties voor weinig geld!

Vandaar dat deze bij extreme bedrijven slecht leverbaar is als je direct bij Asus kan bestellen!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:16
Ik zie vooral gaming laptops die zijn uitgerust met de nieuwe AMD Ryzen 4000 serie in de pricewatch. Heeft het überhaupt zin om te wachten op de 'gewone' laptops die zijn uitgerust met deze processor? Aangezien de voorkeur lijkt te worden gegeven aan de gaming laptops, waardoor het dus goed zou kunnen dat het nog enkele maanden duurt voordat de overige laptops met deze processor uitkomen.

De verwachtingen zijn inmiddels zó hoog, dat het zeer onverstandig lijkt om nu voor een laptop met een Intel processor te gaan.

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-11 11:35
MaxPayne schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:10:
Ik heb deze laptop nu rechtstreeks kunnen bestellen bij de webshop van asus Nederland met directe expresse levering vandaag. Hopelijk morgen in huis.

Was de laatste. Beter direct bij een fabrikant dan via een externe partij.

Aan huis service en goede vriendelijke support.

Begreep dat er door de corona crisis minder geleverd wordt een dat er een enorme run op deze laptops is. Hele goede specificaties voor weinig geld!

Vandaar dat deze bij extreme bedrijven slecht leverbaar is als je direct bij Asus kan bestellen!
Zou je mij willen laten weten hoe die bevalt?
Ben volgende maand van plan om een nieuwe laptop aan te schaffen :)
En inderdaad, momenteel zijn de intel laptops minder aantrekkelijk! Ik wacht nog wel even voor de zekerheid tot de volgende maand, ben er nog niet uit of ik een MacBook wil of een gaming laptop. Er gaan geruchten rond dat er een nieuwe MacBook komt volgende maand :)
Pagina: 1