Ik zoek een?
Ik heb nu de Sony KD-43XD8005 en alhoewel de TV erg mooi is is de HDR erg teleurstellend. Ik ben nu op zoek naar een 49/50 inch (55 inch is denk ik te groot op 2,20m kijkafstand) die betere HDR heeft.
Ik ga de TV ook gebruiken voor de next-gen consoles dus daar moet ie ook enigszins op afgesteld zijn.
De ruimte waar de TV komt is vrij duister en heet nagenoeg geen lichtinval
Wat is je budget?
Max €1000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
75% gamen (nu PS4pro en Switch, straks komt next-gen daarbij)
20% TV series
5% films
Wat heb je zelf al gevonden?
De Samsung Q70R lijkt me een TV die aan de eisen voldoet en ook binnen het budget past. Hetgeen wat me weerhoudt is dat de 49 inch maar 60h is en geen vrr heeft.
De Sony XG9005 lijkt me ook een mooie maar zit wel boven het budget.En ik weet niet of deze ideaal is voor gaming.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke inch TV raden jullie aan op 2.20m kijkafstand aan?
Als er nog aanvullende vragen zijn voor mij hoor ik ze graag.
Ik heb nu de Sony KD-43XD8005 en alhoewel de TV erg mooi is is de HDR erg teleurstellend. Ik ben nu op zoek naar een 49/50 inch (55 inch is denk ik te groot op 2,20m kijkafstand) die betere HDR heeft.
Ik ga de TV ook gebruiken voor de next-gen consoles dus daar moet ie ook enigszins op afgesteld zijn.
De ruimte waar de TV komt is vrij duister en heet nagenoeg geen lichtinval
Wat is je budget?
Max €1000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
75% gamen (nu PS4pro en Switch, straks komt next-gen daarbij)
20% TV series
5% films
Wat heb je zelf al gevonden?
De Samsung Q70R lijkt me een TV die aan de eisen voldoet en ook binnen het budget past. Hetgeen wat me weerhoudt is dat de 49 inch maar 60h is en geen vrr heeft.
De Sony XG9005 lijkt me ook een mooie maar zit wel boven het budget.En ik weet niet of deze ideaal is voor gaming.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke inch TV raden jullie aan op 2.20m kijkafstand aan?
Als er nog aanvullende vragen zijn voor mij hoor ik ze graag.