Complete pc doet niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swilpshaar
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 30-03-2024
Beste mensen

Ik heb nu net 10 minuten geen pc meer doordat er iets gebeurt is waarvan ik niet weet wat het was ik kwam in een zoort wereld

Ik zit nu met het het probleem dat mijn beeldscherm het niet doet iemand enig idee wat ik kan doen eraan

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Mooi topic dit.

Specs?
Stroom uitval gehad?
Hoor je piepjes?
Gaat de machine wel aan?
etc.

Gaarne meer info.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:43
Leg even uit wat er precies gebeurd is, en wat niet meer werkt. Momenteel is er geen touw aan vast te knopen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swilpshaar
Nou de pc gaat nog aan maar ik krijg geen beeld meer en heb al paar dingen geprobeerd er is ook geen piepje of iets in die richting wat niet hoort dus geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:43
Okee. De PC gaat wel aan.

Zitten de kabels nog goed vast aan het beeldscherm / PC? Andere kabel geprobeerd? Andere output van de PC geprobeerd? Andere input van de monitor geprobeerd? Andere monitor geprobeerd?

Zo niet, probeer dat eens.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Swilpshaar schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:58:
Nou de pc gaat nog aan maar ik krijg geen beeld meer en heb al paar dingen geprobeerd er is ook geen piepje of iets in die richting wat niet hoort dus geen idee
Hier vertel je nog steeds niks zinnigs. ;) Wat heb je geprobeerd?

Afijn, volg de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter even!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swilpshaar
Ik zal de kabela enzovoort even allemaal bij langs gaan en misschien even de videokaart eruit halen en direct ook de pc helemaal van binnen schoon maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swilpshaar
Ik heb er even naar gekeken al die boot dingen maar het word lastig te doen omdat ik geen beeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:34

FeaR

In GoT we trust

Consumentenelektronica is niet voor computer hardware, dat valt namelijk onder Harde Waren. De link met Televisies en Beamers kan ik dan ook niet rijmen. Ik zal het topic de goede kant op verhuizen, laat ik het aan de collega's daar over wat ze met het topic doen. TB > CSL.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Eerst maar eens aan de slag met Het algemeen beleid #quickstart want hier kunnen we echt helemaal niets mee.

Ik mis een duidelijke omschrijving van het probleem.
Ik mis een duidelijke omschrijving van je systeem, dus punt voor punt opnoemen waar je pc uit bestaat.
Ik mis een duidelijke omschrijving van de stappen die je zelf hebt ondernomen, zodat we geen suggesties doen die je al geprobeerd hebt.

[ Voor 51% gewijzigd door br00ky op 20-04-2020 13:31 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.