Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werklaptop rond 800€

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pep Eijs
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 27-05-2020
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn laptop voor werk gebruiken. Ik ben Microsoft gewend, dus ik wil dit ook zo blijven gebruiken het liefst, maar geen harde vereiste. Ik wil mijn laptop gebruiken voor surfen, e-mailen, tekstbewerken, presentaties maken en films kijken.

Wat is je budget?
Budget is 800€

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik wil mijn laptop dagelijks meenemen van en naar mijn werk in de trein en ben ik van plan ook in de trein te werken, dus hoe lichter, hoe beter.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Graag zou ik in de laptop een SSD, minimaal een i5 (of respectievelijke versie van AMD) en een 12-14inch scherm willen hebben. Een goede videokaart is voor mij niet belangrijk, omdat ik game op een desktop.
Belangrijk is ook dat de laptop (bijna) geen lawaai maakt, omdat mijn huidige laptop dat wél doet.
Naar aanleiding van deze topic ben ik erg gaan twijfelen tussen de Acer Swift 3, Asus Zenbook 14 en Lenovo Ideapad. Ik kan moeilijk een goede beslissing tussen deze drie laptops maken. Mijn vriendin heeft deze Lenovo en is daar zeer tevreden mee. Echter lees ik weinig wat het geluidsniveau van de laptops zijn, dus ook graag hoor ik daar mee over. .

Hartelijk bedankt

Alle reacties

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Asus um43eda

• luckyluck69
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 31-10 14:14
De Asus zenbook 14 is de beste keuze denk ik.

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:57
*knip*, laat dit lekker op v&a

[ Voor 89% gewijzigd door Intergalactic op 29-04-2020 09:24 ]

• Techprice
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-05 15:46
Zelf zou ik eens grondig naar deze vergelijking kijken: https://tweakers.net/pric...;1499820;1499384;1508708/
Alle 4 verschillen ze licht van elkaar op verschillende vlakken. Het ligt er maar aan wat je belangrijker vindt.

Die S540 hier boven is een hele mooie laptop (heb ik zelf), maar wel vrij zwaar en ook 15", dus misschien minder geschikt.

De twee Lenovo's uit mijn vergelijking hebben uitstekende bouwkwaliteit en uitstekende batterijduur. Ook hebben ze beide een razendsnelle m.2 van 500gb, start dus lekker snel op.

Maar ook de Swift 3 reeks is zeker geen slechte keuze inderdaad. Net wat nieuwer, en dat betekent bv. dan weer BT 5.0.

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.