via 4 in 1 en via 3 in 1 drivers....

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
hej mensen,
ik heb iets stoms gedaan...
ik heb op de pc van me zusje die ik aan het installeren ben de via 4 in 1 (v4.32) geinstalleerd terwijl ze het asus a7m266 mobo heeft... ze heeft dus de via 3 in 1 driver nodig... die op de cd stonden |:( (ik dacht dat ik beter de nieuwere drivers kon gebruiken en heb er niet op gelet dat ik dus meer installeerde dan nodig was)
Mijn vraag is nu is het mogelijk die via drivers weg te halen? en dan de juiste te installeren zonder windows opnieuw te moeten installeren....???? Ik heb namelijk net alles geinstalleerd en 3dmark2001 gaf een score van 1048 wat ik erg laag vond voor een athlon 1200 + asus v7700 deluxe + a7m266 + sb live
Kan iemand me helpen???!!!!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Simpel : Installeer de AGP drivers van AMD er overheen. De AGP zit namelijk op de northbridge, en dat is in dit geval de AMD 760. En gebruik verder even de Search, want deze vraag is al een paar keer voorbij gekomen :)

[search=a7m266 via drivers]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.