Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HP laptop loopt steeds vast tijdens video calls

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• compie
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
Mijn laptop loopt steeds vast tijdens video calls via Microsoft Teams. Alleen de audio blijft werken, het beeld bevriest helemaal en ook Control+Alt+Delete heeft geen enkel effect. Dus ik moet 'm dan restarten door de aan/uit knop in te houden.

Het is een vrij nieuwe laptop: https://tweakers.net/pricewatch/1420710/hp-14-dk0932nd.html die werd aangeraden in de Tweakers best buy guide.

Ik heb alle beschikbare Windows updates geinstalleerd, en ook via de HP Support Assistant alles geinstalleerd.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Animalcommencal
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
Gebruik Win+Ctrl+Shift+B om de graphic driver te resetten.

Je kan bij: https://support.hp.com/us...c/25040281/model/29592623

Onder "Driver Graphics" de nieuwe graphicsdriver installeren. Kijken of dat lukt.

• Mies030
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12-01 15:11
compie schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:32:
Mijn laptop loopt steeds vast tijdens video calls via Microsoft Teams. Alleen de audio blijft werken, het beeld bevriest helemaal en ook Control+Alt+Delete heeft geen enkel effect. Dus ik moet 'm dan restarten door de aan/uit knop in te houden.

Het is een vrij nieuwe laptop: https://tweakers.net/pricewatch/1420710/hp-14-dk0932nd.html die werd aangeraden in de Tweakers best buy guide.

Ik heb alle beschikbare Windows updates geinstalleerd, en ook via de HP Support Assistant alles geinstalleerd.

Hoe kan ik dit oplossen?
Idem hier! HP 14s fq0050nd van mijn zoon, paar weken oud (de laptop dan ;-)) loopt telkens vast met Teams als hij voor school bezig is. Behoorlijk irri! 8)7

Help de aangegeven oplossing?

Mvg Micha

• hagenbeek2000
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 17-02 10:07
Hetzelfde probleem hier, met de 15s-eq0xxx. Oplossingen?

• 8mile13
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-02 16:18
Een familielid had problemen met online Netflix..via snelkoppeling site.. bleek dat Defender Real Time het probleem was. Als dit op uitstond bleef de video niet hangen. Heb later de Netflix app gedownload waar dit niet uit hoeft.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True