Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_3ppozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-02 18:08
------- mag verwijderd worden --------

Hoi allemaal,

Ik heb wederom een vraag die voor sommigen waarschijnlijk al 300x beantwoord is xD ik ben enorm beroerd in zoeken en de topics die ik gevonden heb sluiten niet helemaal aan op wat ik zoek.

Ik zoek een?
Wired gaming headset, met microfoon .

Wat is je budget?
tot 100e

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
99% van de tijd is bedoeld voor het gebruik tijdens het gamen. Ik heb wel heel af en toe een mic nodig tijdens het gamen. Verder heb ik een mic nodig voor mn handleidingen die ik ik spreek voor mensen die hulp met pc gebruik nodig hebben. Daar is zuiver geluid wel een ding maar het is niet noodzakelijk om hier teveel rekening mee te houden als ik goed verstaanbaar ben zonder al te veel vervorming is dit al voldoende

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb in mijn beperkte zoek kennis 2 headsets gevonden die degelijke reviews hadden.
De Cooler Master MH752
En de
Corsair Gaming VOID Pro RGB USB
Maar dit is alles behalve een definitieve richting. Zolang ze bekabeld zijn en ze langdurig zonder klachten gebruikt kunnen worden dan is dit voor mij meer dan genoeg. Ik zit gemiddeld stukken van 6 tot 8 uur aan een stuk (met een pauze van 20 min ertussen voor het uitlaten van de hond) achter de pc. Bezig met gamen of inspreken van handleidingen, dus langdurig zonder problemen en pijn een koptelefoon op kunnen hebben dan is het goed

Welke vragen heb je hier nog over?
Zie bovenstaand stukje. Langdurig gebruik zonder klachten, goed gaming geluid en een goede mic die degelijk klinkt is eigenlijk alles wat ik nodig heb. Het is me alleen niet bekend of dit ook binnen mn budget gaat kunnen :p

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_3ppozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-02 18:08
Voor een moderator.... ik wilde het topic verwijderen maar ben blijkbaar erg simpel vandaag xD krijg t niet gevonden...