Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sukesih
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 02-08-2022
Hallo iedereen,

ik heb Windows 10 geïnstalleerd op Macbookpro 13 inch mid 2012 (ram + ssd vervangen) via Bootcamp 6.0. Ik heb alle drivers geïnstalleerd, maar ik heb geen audio op Windows. Het geluid doet wel, omdat het geluid maakt bij het opstarten van de macbook.

Verder ben ik naar de websites van de drivers geweest (realtek & cirrus logic), handmatig geïnstalleerd en toegevoegd, maar helaas. Apparaatbeheer geeft aan: "The device cannot start.(code 10) .. The request is not supported"

Ik ben nu 3 dagen op zoek geweest naar oplossingen op google, drivers installeren, herinstallaties gedaan, verschillende updates gedaan. Helaas is het niet opgelost met het geluid.

Zou een van jullie mij kunnen helpen hiermee? Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 11:53

Wbdsgnr

Discombobulated?

https://support.apple.com/nl-nl/HT204923

Bootcamp komt ook met een lading drivers.

i7 - GTX760 - triple boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyNguyen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-10-2023
Deze hebben we ook al geprobeerd zowel de realtek als de cirrus (kan het verkeerd schrijven) audio drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sukesih
Dank voor je snelle reactie. Zoals Bobby aangeeft hebben wij eerst op de reguliere wijze gedaan (bootcamp + de lading schijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:50
Wordt Windows 10 wel omdersteunt door je MacBook? Ik kan me herinneren dat apparaten voor een bepaald jaartal geen Windows 10 ondersteuning hebben en ik dacht dat de ondersteuning pas was voor apparaten die in of na 2014 waren gemaakt.

Dit betekend dat er mogelijk niet alle drivers in Windows 10 werken.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sukesih
Hoi DutchKel,

Het zou moeten lukken conform https://support.apple.com/nl-nl/HT201468
Pagina: 1