Dag mensen, mijn broertje wil zijn eerste game pc kopen en daar help ik hem natuurlijk graag mee!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel speelt hij alleen maar casual Fortnite. Hij heeft en scherm dat maximaal 60 FPS aan kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo goedkoop mogelijk, dan hebben we een idee waarvoor hij moet sparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik het volgende lijstje:
Graag hoor ik of we nog kunnen besparen op een onderdeel.
Er mist nog een voeding, hier heb ik niet heel veel verstand van. Het liefst gewoon de goedkoopste die genoeg voeding levert voor deze onderdelen.
Edit: ik bedenk me net dat hij geen internetkabel heeft op zijn kamer. Ik mis dus ook nog een wifi-onderdeel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet veel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- een passende zo goedkoop mogelijke voeding.
- tips over de onderdelen die ik tot nu toe heb.
Als het goed is waren dat mn vragen. Heb het allemaal op mn mobiel geschreven dus kan zijn dat en een deel van mn verhaal mist
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel speelt hij alleen maar casual Fortnite. Hij heeft en scherm dat maximaal 60 FPS aan kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo goedkoop mogelijk, dan hebben we een idee waarvoor hij moet sparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik het volgende lijstje:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 (12nm) Boxed Wraith Stealth koeler | € 107,22 | € 107,22 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M-HDV R4.0 | € 62,32 | € 62,32 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC | € 146,- | € 146,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT8G4DFS8266 | € 33,77 | € 33,77 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN500 500GB | € 79,86 | € 79,86 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 429,17 | ||
Graag hoor ik of we nog kunnen besparen op een onderdeel.
Er mist nog een voeding, hier heb ik niet heel veel verstand van. Het liefst gewoon de goedkoopste die genoeg voeding levert voor deze onderdelen.
Edit: ik bedenk me net dat hij geen internetkabel heeft op zijn kamer. Ik mis dus ook nog een wifi-onderdeel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet veel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- een passende zo goedkoop mogelijke voeding.
- tips over de onderdelen die ik tot nu toe heb.
Als het goed is waren dat mn vragen. Heb het allemaal op mn mobiel geschreven dus kan zijn dat en een deel van mn verhaal mist
Alvast bedankt!