.eml files importeren in Outlook 2019

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-03 22:16
Hallo,

Op mijn oude pc gebruikte ik Windows Live Mail waarvan ik de bestanden gearchiveerd heb. Dat is nu een bonte verzameling .eml files geworden. Deze zou ik graag importeren in Outlook 2019 / Windows 10 systeem, maar verder dan het openen en archiveren van afzonderlijke bestanden zodat ze als Outlook item worden opgeslagen kom ik niet. En da's geen doen voor een archief van vele jaren. Ik heb wel wat gelezen over het programma Mailstore, ook gedownload, maar kom er niet uit hoe ik de .eml bestanden die ik al heb in een Mailstore archief kan krijgen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:59
kan je niet beter overstappen op thunderbird?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:23
Wat heb je gezocht? Met een Google naar "import eml files into pst" kom ik in de 2de link ( https://www.outlookfreewa...all/OutlookConvertEML2PST ) een programma tegen wat als het goed is het volgende doet: Alle .eml files in een map in een .pst zetten (kan je zelfs meerdere folder op jaartal maken of wat ook). Volgens kan je die PST files weer als data file in Outlook koppelen.

(Er zullen vast talloze programma's meer zijn die dit kunnen maar dit was de eerste gratis die ik erbij zag / geen ervaring ermee voor de rest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-03 22:16
Starke schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:40:
Wat heb je gezocht? Met een Google naar "import eml files into pst" kom ik in de 2de link ( https://www.outlookfreewa...all/OutlookConvertEML2PST ) een programma tegen wat als het goed is het volgende doet: Alle .eml files in een map in een .pst zetten (kan je zelfs meerdere folder op jaartal maken of wat ook). Volgens kan je die PST files weer als data file in Outlook koppelen.

(Er zullen vast talloze programma's meer zijn die dit kunnen maar dit was de eerste gratis die ik erbij zag / geen ervaring ermee voor de rest).
Van alles en nog wat gezocht, maar deze blijkbaar gemist |:( . Overigens vond ik wel andere programma's, maar de meeste vond ik er nogal onbetrouwbaar uitzien. Maar dit is precies wat ik nodig heb!