Hallo allemaal, ik heb een vraagje wat betreft drones. Ik heb zelf al een beetje lopen zoeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer dus zouden jullie mij misschien kunnen helpen? Ik zoek een die goed kan filmen en foto's kan maken. Mijn max budget is €300
Mijn doeleinden zijn vooral om filmpjes en foto's te maken van landschappen gebouwen enz...
...
Ik heb ook al bij merken als dji gekeken maar die zijn al ver boven mijn budget.
De minimale vereisten zijn:
-moet goed tegen wind kunnen
-minimaal 1080p filmen
-minimaal 5mp foto's
-goede transmitter hebben
-live view hebben
-minimaal 300m bereik
-return to home wanneer buiten bereik
-minimaal 15min vliegtijd
...
Nu weet ik dat het voelt alsof ik andere het werk laat doen, maar ik denk dat ik inmiddels al 6+ uur in het zoeken heb gestoken en ik kom er gewoon niet uit. Ik zou het fijn vinden als iemand mij verder zou kunnen helpen. En ook al reageer je niet alsnog bedankt voor het op z'n minst te lezen en een hele fijne dag nog.
...
Mijn doeleinden zijn vooral om filmpjes en foto's te maken van landschappen gebouwen enz...
...
Ik heb ook al bij merken als dji gekeken maar die zijn al ver boven mijn budget.
De minimale vereisten zijn:
-moet goed tegen wind kunnen
-minimaal 1080p filmen
-minimaal 5mp foto's
-goede transmitter hebben
-live view hebben
-minimaal 300m bereik
-return to home wanneer buiten bereik
-minimaal 15min vliegtijd
...
Nu weet ik dat het voelt alsof ik andere het werk laat doen, maar ik denk dat ik inmiddels al 6+ uur in het zoeken heb gestoken en ik kom er gewoon niet uit. Ik zou het fijn vinden als iemand mij verder zou kunnen helpen. En ook al reageer je niet alsnog bedankt voor het op z'n minst te lezen en een hele fijne dag nog.
...
[ Voor 9% gewijzigd door SamuëlV op 19-04-2020 15:28 ]