Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuëlV
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-11-2022
Hallo allemaal, ik heb een vraagje wat betreft drones. Ik heb zelf al een beetje lopen zoeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer dus zouden jullie mij misschien kunnen helpen? Ik zoek een die goed kan filmen en foto's kan maken. Mijn max budget is €300

Mijn doeleinden zijn vooral om filmpjes en foto's te maken van landschappen gebouwen enz...
...

Ik heb ook al bij merken als dji gekeken maar die zijn al ver boven mijn budget.
De minimale vereisten zijn:
-moet goed tegen wind kunnen
-minimaal 1080p filmen
-minimaal 5mp foto's
-goede transmitter hebben
-live view hebben
-minimaal 300m bereik
-return to home wanneer buiten bereik
-minimaal 15min vliegtijd
...

Nu weet ik dat het voelt alsof ik andere het werk laat doen, maar ik denk dat ik inmiddels al 6+ uur in het zoeken heb gestoken en ik kom er gewoon niet uit. Ik zou het fijn vinden als iemand mij verder zou kunnen helpen. En ook al reageer je niet alsnog bedankt voor het op z'n minst te lezen en een hele fijne dag nog. :)
...

[ Voor 9% gewijzigd door SamuëlV op 19-04-2020 15:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:48

De Nelis

en anders maar niet...

Ik denk dat je met het budget je hebt geen drone zult vinden die aan je vereisten voldoet.

Een drone met dergelijke specs kun je vinden vanaf 500,- en dan is het nog maar de vraag hoe de kwaliteit is.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:35
SamuëlV schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:07:
k heb zelf al een beetje lopen zoeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer dus zouden jullie mij misschien kunnen helpen?
dat is vreemd
want als het goed is heb je in totaal 0 drones gevonden die aan je eisen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuëlV
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-11-2022
Wat voor budget zouden jullie dan het minimale vinden inderdaad die €500? Of zou het lager kunnen? Want ik zou het er wel voor over willen hebben maar ik ga heb namelijk niet zoveel gebruiken en anders vind ik het zo zonde van het geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:48

De Nelis

en anders maar niet...

SamuëlV schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:19:
Wat voor budget zouden jullie dan het minimale vinden inderdaad die €500? Of zou het lager kunnen? Want ik zou het er wel voor over willen hebben maar ik ga heb namelijk niet zoveel gebruiken en anders vind ik het zo zonde van het geld.
Wellicht is het handig je uiteindelijke doel voor de drone te posten, dan kan men er wat meer en gerichter advies over geven.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2dehands dji spark is je beste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 10:36

BLACKfm

o_O

Als je een beetje goed spul wilt, maar een laag budget, kun je natuurlijk ook op de tweede hands markt kijken.

Op de V&A staan al 2 DJI Phantom 3 drones waarmee je prima kunt 'beginnen' voor 300 euro of minder.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:49
pricewatch: Fimi A3 - Wit heeft aardige reviews.
Zo ook de iets duurdere Zino pricewatch: Hubsan Zino H117S - Wit

[ Voor 37% gewijzigd door Zatara op 28-04-2020 20:35 ]

Pagina: 1