intresse voor een Netgear RT314 inkoopactie?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:32

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Zijn er nog mensen die hier dus intresse voor hebben?
Ze zijn 96 dollar. Stel verzendkosten zijn 50 dollar(ruim rekenen).
In NLG komt ie dan ongeveer op 320,- als er 10 mensen meedoen.

Je kan ook een Linksys BEFSR41 doen, die is net zo duur als de NetgearRT314.

Een D-link DI-804 is ook nog mogelijk. Die is 85 dollar wat uiteindelijk uitkomt op ongeveer 280,-(incl. verzendkosten vanuit US)

Op de volgende zite wil ik ze bestellen:
http://www.ussa.com/ussaonline/

Als je mee wil doen, mailen naar verbij@rendo.dekooi.nl en dan ff zeggen welke router+adresgegevens. Minimaal aantal mensen dat mee moet doen is 6.

Als je mee doet word er wel verwacht dat je vooruit betaald. Verder wil ik erop wijzen dat ik niet verantwoordelijk ben voor achterafgezeur dat de router het niet doet ofzo. Voor garantie moet je dus ook niet bij mij zijn.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:18

Richard

Kuru Kuru Kururin

Misschien dat een verhuizing naar NT een beter resultaat heeft :?

Edit: Ik zag dat je een verplaatsing aan had gevraagt, volgens mij staat ie niet echt verkeerd, maar daar hebbie denk ik meer kans, Suc6 :)

20*350ZO45°

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
hmm, ik dacht toch wel dat dit in HA kon.
Ik heb het gemeld, dus mocht ie niet goed staan dan merk ik dat wel.
sorry dan

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 21:05

Arno

PF5A

--> [forum=19] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Ik heb wel interesse, maar komt er bij dat bedrag dan ook niet nog BTW bij?

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Nee, BTW zit er al bijin, ook bij de verzendkosten al(daar betaal je ook BTW over).
dus 96*2.6+(50*2.6/10)+19%=313,-. Maar ik hou het expres ruim aan allemaal, dan kan het alleen maar meevallen. Verzendkosten in nederland zijn dus niet niet meegerekend en die zijn 10,75.

Verwijderd

Ik heb wel (misschien) interesse om mee te doen, want ik sta "op het punt" een Linksys BEFSR41 aan te schaffen.

Toch een aantal vraagjes:
1. heb jij ervaring met "ussa"?
2. wat is het voordeel om met meerdere mensen de bestelling te doen (hoeveel scheelt het)?
3. hoe zit het met het voltage (110/220) en de voeding stekker/snoer?
4. hoeveel dagen/weken zit er ongeveer tussen bestellen en ontvangen?

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb geen ervaring met ussa.com, maar denk niet dat het bedriegers zijn ofzo.

Doordat meerdere mensen meedoen worden de verzendkosten kleiner, lijkt me logisch.

Dat stroomprobleem valt denk ik weg, doordat tegenwoordig de meeste apparaten zowel 110 als 230 aankunnen d.m.v. een schakelaar of ze doen dat automatisch. In het ergste geval zul je een andere adapter an moeten schaffen, en de prijs van zo'n adapter is te verwaarlozen.

Hoeveel dagen/weken ertussen zit weet ik dus niet, omdat ik geen ervaring heb met ussa.com. Ik heb wel eerder een inkoopactie gedaan met LCD schermpjes, en dat viel erg tegen. Maar dat is dus verschillend.
In het normale geval zit er ongeveer 14 dagen tussen bestellen en ontvangen.

Verwijderd

Met deze antwoorden trek je mij (nog) niet echt over de streep;)
Ik denk er dus nog even over na, maar hou me op de hoogte!

Verwijderd

tip:
Kan je beter http://www.outpost.com nemen denk ik, is daar 105 dolar, verzendkosten zijn 33 dolar en meestal binnen 1 week in huis. Zelf geen ervaring met dit bedrijf maar ik heb hier en daar wel al goede dingen gelezen over outpost..... :)

Verwijderd

outpost.com is prima en snel. De Linksys switcht automatisch tussen 110/220 het enige dat je moet kopen is een plugconverter of een nieuw netsnoertje (kostte me fl. 4,95 bij de locale readiozaak... :)).

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ik ben wel geïnteresseerd. Hou ons hier aub op de hoogte en geef ff een seintje wanneer je wilt gaan bestellen.

Bloed, zweet & koffie

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 12:49 schreef Vilenin het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd. Hou ons hier aub op de hoogte en geef ff een seintje wanneer je wilt gaan bestellen.
Als iedereen gaat zeggen wat jij zegt schiet het lekker op.
Als je mee wilt doen stuur dan een mailtje met wat je hebben wil. Zodra er dan 6 mensen zijn of zo ga ik bestellen. Misschien word het ook wel outpost, daar ga ik nu ff naar kijken. Is wel wat duurder, maar is wel wat meer ervaring mee.

Verwijderd

Ik ben ook van plan een Netgear RT314 te kopen, heb even getwijfeld, maar betaal toch liever Outpost vooruit dan jou. ;)

No offence :)

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Dat moet je helemaal zelf weten. Je kan ook ff het topic opzoeken van de tweede LCD inkoopactie bij EIO.com. Als jij iemand kan vinden die door mij is opgelicht krijg jij van mij een Netgear RT314 *D

Maar outpost ziet er qua site wel betrouwbaarder uit moet ik eerlijk zeggen.
ff prijzen aanpassen voor outpost.
Ik ga uit van 6 mensen en 33 dollar verzendkosten:
Netgear RT314: 342,-
Linksys BEF**41: 324,-
SMC Barricade: 324,-

Verwijderd

Nou het loopt niet echt storm, maar misschien gebeurd dat wel via email.

Nicap, ik heb er nogsteeds oren naar (Linksys BEFSR41), maar het moet dan wel "op korte termijn" gaan gebeuren. Misschien kan het eventueel met minder mensen. Waarom persee minimaal 6 mensen?

By the way, zijn de prijzen bij onze oosterburen ook niet concurrerend?

• Overspeed
  • Laatst online: 22-08 13:27
Op zondag 05 augustus 2001 21:24 schreef Overspeed het volgende:
Ik heb wel interesse, maar komt er bij dat bedrag dan ook niet nog BTW bij?
OK, ik ben van gedachte veranderd, ik ben nml van plan de Netgear RP114 te kopen (gewoon in NL).

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Wat raden jullie aan, voor ongeveer dezelfde prijs kan ik in Nederland ook een Draytek Vigor 2200E router kopen....

Wat is nou slimmer, 1 van deze, of die Vigor?

• rik
  • Laatst online: 17-08 12:29

rik

Let je op dat je bovenop de BTW ook nog eens invoerrechten moet gaan betalen?

Verwijderd

Waar zou de prijs dan totaal opkomen? :? Ik heb die vigor 2200 voor 450 gulden?

Zit ook goede VPN ondersteuning op :P (vanaf deze maand)

Maar wat is nou wijsheid?

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Als je FastADSL hebt, kun je misschien zelfs een router in bruikleen krijgen. Zie de XS4All site

http://www.xs4all.nl/nieuws/overzicht/gratis_router.html

Verwijderd

Nee, ik heb kabel....

Verder zijn die linksys dingen geloof ik ook te koop bij 06 --> www.zerosix.nl
Snelle winkel (tenminste bij mij)

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 13:01 schreef rik het volgende:
Let je op dat je bovenop de BTW ook nog eens invoerrechten moet gaan betalen?
Let wel dat er op computerartikelen geen invoorrechten betaald hoeven te worden.
De prijzen die ik opgaf was wat je totaal moest betalen, met alles erbij in, behalve de verzendkosten binnen NL.

Verwijderd

Maar wat is nou beter om te kopen:
De draytek vigor 2200E of één van deze?

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
als ik op www.draytek.com kijk heb ik liever een ander merk. Tis misschien raar om dat te denken, maar tis wel psychologisch.

Ongeveer dezelfde reden om niet bij www.ussa.com te bestellen, maar bij outpost.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:26

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op zaterdag 11 augustus 2001 20:17 schreef Nicap het volgende:
als ik op www.draytek.com kijk heb ik liever een ander merk. Tis misschien raar om dat te denken, maar tis wel psychologisch.

Ongeveer dezelfde reden om niet bij www.ussa.com te bestellen, maar bij outpost.
DIt is wel een site van hun die er iets beter uitziet: http://www.draytek.com.tw/

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 22:45

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Op zondag 05 augustus 2001 23:25 schreef Nicap het volgende:

Dat stroomprobleem valt denk ik weg, doordat tegenwoordig de meeste apparaten zowel 110 als 230 aankunnen d.m.v. een schakelaar of ze doen dat automatisch. In het ergste geval zul je een andere adapter an moeten schaffen, en de prijs van zo'n adapter is te verwaarlozen.
Nou... niet dus. NetGear levert uit USA een USA adapter mee.. Verkeerde pluggen en dus echt wel 110 volt. Sluit je hem hier aan, dan krijg je dus 24v uit de adapter ipv. 12v. Daarbij komt dat het apparaat ca. 1.2A gebruikt, dus moet je een electonise voeding kopen van 12v bij 1.5A, en die zitten tegen de 50 piek (velleman). Heb zelf ook zo'n ding, dus kan het weten.

Let ook even op, als je er een aantal tegelijk besteld, rekend de douane invoerrechten tegen 3,5 tot 4,5%, over het totaalbedrag incl. verzenkosten.... Dus US$ 96 wordt dan

96 x 2.6 + 20*2.6 = 301,60 *23.5% = 373,-... wordt dus nog wel prijzig... nou ja... In nederland zijn ze duurder...

Nothing is a problem once you've debugged the code

Verwijderd

Kijk eens op www.draytek.nl
Site met super goede uitleg hoe het ding werkt èn plaatjes!!!
Staat zelfs beschreven hoe @home eraan te koppelen of Chello of net wa... ;)

Nou nog een keer jullie mening?

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Op zaterdag 11 augustus 2001 20:33 schreef DaRealRenzel het volgende:

[..]

Let ook even op, als je er een aantal tegelijk besteld, rekend de douane invoerrechten tegen 3,5 tot 4,5%, over het totaalbedrag incl. verzenkosten.... Dus US$ 96 wordt dan

96 x 2.6 + 20*2.6 = 301,60 *23.5% = 373,-... wordt dus nog wel prijzig... nou ja... In nederland zijn ze duurder...
Als jij invoerrechten hebt betaald zou ik die mooi terugvragen. Over computerapparatuur hoef je GEEN invoerrechten te betalen. Check maar op de site van de douane.

Dat met die stroom is wel fuck, maar er zijn er ook wel die wel 110/230 zijn. Ik zal van te voren vragen of dat het geval is(mocht ik er een kopen). Heb nu een ouwe PC die fresco gaat draaien. Ik kreeg te weinig reatie voor de inkoop(1 maar).

Verwijderd

Nee, maar wel 19% OB.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 00:03 schreef Kremez het volgende:
Nee, maar wel 19% OB.
En jij leest zeker nooit. |:(

Verwijderd

Dat je in amerika OB betaald betekent niet dat je hier vrijstelling daarover krijgt!!!!

Lees zelf maar es de douane site door.....

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 12:38 schreef Kremez het volgende:
Dat je in amerika OB betaald betekent niet dat je hier vrijstelling daarover krijgt!!!!

Lees zelf maar es de douane site door.....
Als je nou ff de eerste paar topics doorleest? Daar staat toch duidelijk dat er 19% BTW bijinzit. |:(

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:26

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op zondag 05 augustus 2001 21:36 schreef Nicap het volgende:
Nee, BTW zit er al bijin, ook bij de verzendkosten al(daar betaal je ook BTW over).
dus 96*2.6+(50*2.6/10)+19%=313,-. Maar ik hou het expres ruim aan allemaal, dan kan het alleen maar meevallen. Verzendkosten in nederland zijn dus niet niet meegerekend en die zijn 10,75.
Hier dus :)

• Klovan
  • Nu online
Op zondag 05 augustus 2001 23:25 schreef Nicap het volgende:
Ik heb geen ervaring met ussa.com, maar denk niet dat het bedriegers zijn ofzo.

Doordat meerdere mensen meedoen worden de verzendkosten kleiner, lijkt me logisch.

Hoeveel dagen/weken ertussen zit weet ik dus niet, omdat ik geen ervaring heb met ussa.com. Ik heb wel eerder een inkoopactie gedaan met LCD schermpjes, en dat viel erg tegen. Maar dat is dus verschillend.
In het normale geval zit er ongeveer 14 dagen tussen bestellen en ontvangen.
Over die 110V, kan jij me precies vertellen wat voor een adapter ik dan nodig heb, als zo'n adapter niet zo duur is, dan doe ik ook mee met het kopen van zo'n Netgear RT314 >:)

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 15:34

Lagune

Its time for warp

Verwijderd

Ik ben geinteresseerd in de netgear rt311 dat is eigenlijk het zelfde model als de rt314 alleen dan zonder een ingebouwde swirch/hub.
Er zijn enkele andere kleine verschillen maar die zijn voor mijn situatie te verwaarlozen.
Bij 06 software kost de rt314 427,- excl. btw en de rt311 314,- excl btw.
Laat even weten of je ook aan de rt311 kunt komen en zo ja tegen welke prijs.
Ik ben (mits de prijs goed is) zeker geinteresseerd.

Verwijderd

Ik ben geinteresseerd in een 'SMC Barricade 7008BR', een 7-poorts dus, maar ik wil geen geklooi met verkeerde voeding.
Op www.rssysteme.com staat ie voor DEM 460, met verzenden ongeveer F540

Verwijderd

Ik denk dat de inkkopactie niet doorgaat.
Hij reageerd al twee dagen niet.
Pagina: 1