Wat is het beste Napster alternatief voor linux en waar krijg je hem / hoe installeer je hem, k heb het liefste rpm pakketjes want k ben newebie PS heb heel mijn leve DOS/NT gebruikt dus ZELFS ik meot het kunnen snappen
Ik gebruik Napigator als Napster alternatief - bevalt me wel aardig.
Ik weet niet als je die in Linux kan gebruiken, check de site maar ff - www.napigator.com
Ik weet niet als je die in Linux kan gebruiken, check de site maar ff - www.napigator.com
Verwijderd
Neem Kazaa!!!
echt een superprogramma, je kunt er alles mee downloaden/delen en het downloadt van meerdere users tegelijk en je kunt downloads pauzeren!
het heeft 1 minpuntje tov napster, minder users, maar het worden er steeds meer
echt een superprogramma, je kunt er alles mee downloaden/delen en het downloadt van meerdere users tegelijk en je kunt downloads pauzeren!
het heeft 1 minpuntje tov napster, minder users, maar het worden er steeds meer
Of probeer limewire (http://www.limewire.com) Werkt zowel onder linux als onder windows. En je kan er behoorlijk wat mee vinden (ik heb na het verhogen van mijn search TTL eigenlijk alles gevonden wat ik zocht)
jah jotti, maar als limewire en audiogalaxy clients niet goed zijn welke dan? en uhm k snap wel hoe je ze moet downloaden en dan uitpakken maar hoe run je ze dan goed? hij voert de progjes uit en dan vraagt ie are you sure you want to execute ....? dan klik je Yes en gebeurt er nix? (Redhat 7.1 - met KDE)
Kazaa jongens, neem echt kazaa.
Goeie search opties en veel users tegenwoordig. Alles kun je er vinden van mp3 tot volledige spellen en os.
Ook veel divx te vinden. Donwloaden van meerdere users dus ook hogere snelheden.
Trust me het is de beste oplossing
Goeie search opties en veel users tegenwoordig. Alles kun je er vinden van mp3 tot volledige spellen en os.
Ook veel divx te vinden. Donwloaden van meerdere users dus ook hogere snelheden.
Wèh zedde gij??
keej waar krijg k een client voor linux?Op zondag 05 augustus 2001 20:10 schreef Havocnl het volgende:
Kazaa jongens, neem echt kazaa.
op freshmeat.net staat er iig 1
euh welke dan goed is? KNapster _was_ goed. Op dit moment gebruik ik ook af en toe napshare (gnutella client), bevalt wel aardig
euh welke dan goed is? KNapster _was_ goed. Op dit moment gebruik ik ook af en toe napshare (gnutella client), bevalt wel aardig
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Neem maar eens hier een kijkje daar staan een hele hoop, zelf gebruik ik kazaa en die is wel aardig, jammer dat het alleen mp3's tot 128 kbit ondersteund (doet Morpheus dat wel?).
Dat heet toevallig warez?Op zondag 05 augustus 2001 20:46 schreef Vyvre het volgende:
/me download \"af en toe\" es wat van een fileservertje....nix bijzonders..
Pagina: 1