Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hi, ik ga een nieuwe PC bouwen voor o.a. games (CoD warzone bijv.) maar ook gewoon dagelijks gebruik. Dus doel is (1440p ?) de nieuwste games kunnen draaien en redelijk termijn vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet persee een absoluut maximum maar denk dat je voor ~1500 euro inclusief Monitor een heel eind moet komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje samengesteld gebaseerd op de BBG en wat feedback van anderen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen gezeik met airflow / thermal - dus liever 2 tientjes meer en daar van te voren veilige keuze in maken.
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Review van de build - Nog tips voor Monitors / Behuizingen? Volgens mij zit de 3600 + 5700 XT wel goed in deze prijs klasse.
Thanks!!
Katvanger
Hi, ik ga een nieuwe PC bouwen voor o.a. games (CoD warzone bijv.) maar ook gewoon dagelijks gebruik. Dus doel is (1440p ?) de nieuwste games kunnen draaien en redelijk termijn vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet persee een absoluut maximum maar denk dat je voor ~1500 euro inclusief Monitor een heel eind moet komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje samengesteld gebaseerd op de BBG en wat feedback van anderen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 99,83 | € 99,83 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 484,- | € 484,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 65,89 | € 65,89 |
| 1 | Monitoren | AOC Q27G2U/BK Zwart | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,82 | € 89,82 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 139,90 | € 139,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.458,34 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen gezeik met airflow / thermal - dus liever 2 tientjes meer en daar van te voren veilige keuze in maken.
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Review van de build - Nog tips voor Monitors / Behuizingen? Volgens mij zit de 3600 + 5700 XT wel goed in deze prijs klasse.
Thanks!!
Katvanger