[V&A] Verkoper moet alleen de communicatie kunnen beoordelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zie soms rare wraakreviews voorbij komen, zoals die van @GPU king op @Potter (beoordeling bekijken).

De beoordeling schijnt terecht te zijn maar waarom kan een verkoper de koper beoordelen op "Voldoet aan beschrijving" en "Aflevering"? Die zijn hier alleen maar op 1 gezet om de beoordeelde extra te 'straffen'.

Dat lijkt me ongewenst, dus mijn feature-request is om een verkoper enkel op communicatie te laten kunnen beoordelen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GPU king
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-03-2021
Prima maar je kan Zien duidelijk zien dat ik het netjes probeer af te handelen.
Kan je ook kijken dan naar een reactie die hij heeft geplaats bij mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat heeft dat er nou mee te maken? :?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GPU king
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-03-2021
Ik probeer het aan te passen maar lukt niet.
Hij kan toch niet zomaar een reactie achterlaten waarin hij ook nog liegt dat ik scheld.
Heb niet 1x gescholden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@GPU king Jouw/jullie beoordelingen worden alleen als voorbeeld gebruikt. Dit topic is voor het voorstellen van "mooie features" hier op Tweakers. Mocht je een beoordeling onterecht vinden dan kun je dat aangeven in een topic op de juiste plaats.

En nee, een koper heeft geen advertentie en dus ook geen omschrijving en aflevering van een product. Die 2 kunnen bij een beoordeling dan ook achterwege blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:33
@sypie Jouw laatste zin begrijp ik niet helemaal.
Een koper kan een vraag-advertentie hebben, dus kan hij ook beoordelen over de aflevering en omschrijving. Sowieso kan een koper altijd op omschrijving, communicatie en aflevering beoordelen.
(Edit: ik lees nu wat je bedoelt: uit oogpunt van verkoper.)

Als verkoper beoordeel ik een koper altijd alleen op communicatie.

[ Voor 37% gewijzigd door Udrene op 19-04-2020 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPU king schreef op zondag 19 april 2020 @ 01:16:
Ik probeer het aan te passen maar lukt niet.
Hij kan toch niet zomaar een reactie achterlaten waarin hij ook nog liegt dat ik scheld.
Heb niet 1x gescholden
En zo ontstaan ruzies. Je moet het gewoon negeren en zeker niet terug gaan happen naar een minderjarige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-09 09:26
Dus het hele systeem moet op zijn kop omwille van dit voorval? En wat te doen met die duizenden reviews die nu dus geplaatst zijn, en dan eigenlijk verkopers bevoordelen op hun totale score ten opzichte van de voorgestelde situatie?

Ik moest even gniffelen om die review, begrijp het heel goed. Misschien had @GPU king het al ingepakt en klaarliggen, andere onderhandelingen afgeblazen, etc.

Je moet altijd kwantitatief en kwalitatief onderzoek doen, en dan nog ben je niet verzekerd. Mag aannemen dat een ander die nu een deal met nemoko wil doen, inziet dat er even een hickupje was, en verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:49
Ik vind de reactie van @GPU king overbodig en niet volgens de regels, review moet mijn inziens weg. Het is inderdaad niet handig van koper maar zie het als winkelen, je hebt iets in je handen en vlak voor de kassa besluit je het niet te kopen, zo werkt het nou eenmaal. Om dan als volwassen man van 40 een wraak review te schrijven.... nou vul zelf maar in.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het gaat hier om een Feature request. Zullen we de discussie of de review terecht was dus even staken aub? Daar loopt al een ander draadje over.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1