Brommend geluid uit vaatwasser + start programma niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickS079
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-01-2021
Goedeavond,

Ik heb een probleem, toen ik net mijn vaatwasser aan wilde zetten krijg ik hem niet meer aan. Hij was net klaar met een volledige vaat die hij helemaal heeft afgemaakt.

Zodra ik de klep dichtdoe om het programma aan te zetten maakt hij een diep/zwaar brommend geluid. Ik heb hem al gereinigd en het onderdeel losgehaald met de 'kogel' erin. Maar dit mag niet baten.

Het zal een lastig verhaal worden een monteur langs te sturen in deze tijd, ik hoor graag eerdere ervaringen/tips.

Alvast hartelijk dank!

Groet

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Klinkt als een geblokkeerde pomp. Check even de service manual om te zien hoe je daarbij komt.
Verder kan ik je niet helpen want je bent vergeten(?) het exacte merk en type te vermelden. ;)

offtopic:
Hmm, @NickS079, ik zie dat je alleen maar vragen stelt, hier. ;) Vind je het niet leuk om misschien zelf eens wat bij te dragen aan de community? Kijk bijvoorbeeld eens tussen de Actieve Topics, daar staat vast wat tussen waar jij wat van weet of een mening over hebt. :)

[ Voor 55% gewijzigd door Room42 op 18-04-2020 22:23 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergert
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zelf een tijdje geleden zoiets gehad, bleek wat glas onderin het filter/korfje te zitten wat een schoepenrad blokkeerde.

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickS079
Room42 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:20:
Klinkt als een geblokkeerde pomp. Check even de service manual om te zien hoe je daarbij komt.
Verder kan ik je niet helpen want je bent vergeten(?) het exacte merk en type te vermelden. ;)

offtopic:
Hmm, @NickS079, ik zie dat je alleen maar vragen stelt, hier. ;) Vind je het niet leuk om misschien zelf eens wat bij te dragen aan de community? Kijk bijvoorbeeld eens tussen de Actieve Topics, daar staat vast wat tussen waar jij wat van weet of een mening over hebt. :)
Excuus, het gaat om een Miele g1023sc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickS079
supergert schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:21:
Zelf een tijdje geleden zoiets gehad, bleek wat glas onderin het filter/korfje te zitten wat een schoepenrad blokkeerde.
Ja voor zover ik kan zien is de filter nu schoon...deze zat onder de sproeiarm. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergert
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
NickS079 schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:37:
[...]

Ja voor zover ik kan zien is de filter nu schoon...deze zat onder de sproeiarm. Klopt dit?
Ja, dat klopt.

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Pagina: 1