Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een nieuw sim only abonnement uitzoeken. Ik heb al op belsimpel gekeken voor een abonnement. Ik weet alleen niet hoeveel MB ik nodig heb. Ik had 5GB, maar ik weet niet of ik 10 of 20gb moet pakken. Normaal reis ik in de bus per dag 1 uur naar school. Ik merkte dat ik meer netflix aan het kijken ben. Nu met corona hoef ik niet meer te reizen en verbruik ik denk ik ook minder. Ik heb op deze website gekeken om te bepalen hoeveel MB ik nodig ga hebben, maar ik weet het nog niet zeker.
*knip* verkapte spam

Hoeveel GB hebben jullie? En kijken jullie veel netflix? Hoor graag van jullie :)

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 18-04-2020 23:28 ]

Alle reacties

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Voor ik overstapte en mijn verbruik dus moest weten voor het kiezen van een bundel heb ik mijn maandelijkse verbruik op de website van Vodafone opgezocht. Neem aan dat dit bij jouw huidige provider ook kan. Even opzoeken dus. Ik heb overigens 5GB, maar ik kijk geen Netflix onderweg.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik weet mijn huidig verbruik, maar ik weet niet hoeveel netflix meer gaat gebruiken.

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:20:
Bedankt voor je reactie. Ik weet mijn huidig verbruik, maar ik weet niet hoeveel netflix meer gaat gebruiken.
als je veel netflix gaat kijken dan heb je onbeperkt nodig
want dat hakt erin

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:52
boyette schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:20:
[...]

als je veel netflix gaat kijken dan heb je onbeperkt nodig
want dat hakt erin
Dat ligt er natuurlijk aan hoe vaak netflix wordt gekeken.
Daarnaast kan je je verbruik ook afstemmen op de data die je hebt.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 17:24
Volgens mij kan je bij simpel erg makkelijk elke maand je bundel aanpassen dus ik zou zeggen begin wat hoog en kijk na een of twee maanden wat je verbruik is en pas je bundel hierop aan.

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:20:
Even een gedachte; je kan natuurlijk ook Netflix afleveringen (alvorens een reis) downloaden voor offline gebruik via WiFi, zodat je overig dataverbruik binnen de grenzen vallen van je databundel :)

I browse with Vivaldi

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gezien dit topic alleen een reden lijkt om je eigen website te spammen, komt hier een slotje op.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.