Toon posts:

Cd's branden lukt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik Win 98 had Ge-upgraded kreeg ik telkens ASPI-Manager not found problemen bij het branden met Nero of WinOnCD. Na 3 cd's verkloot te hebben met proberen het te fixen heb ik de schijf geformatteerd en Win2K direct erop gezet. Nu kan ik alleen nog steeds niet branden. Als ik een Cd'tje fik loopt mijn brandproggie vast (Nero, WinOnCD en zelfs MusicMatch Jukebox). Dus weer gaan alle Cd's verkeerd. :?
En dan te bedenken dat ik nog 300 lege heb liggen en 100 cd's die ik nog moet kopieëren!
Als iemand het weet hoor ik het graag!
Ik heb een ACER 10x4x32 }:O

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Zoiets heb ik ook gehad, het bleek achteraf te liggen aan de DMA van mijn CD-writer - die stond niet aan...

Verwijderd

Topicstarter
Onder Win98 kon ik die zo vinden maar waar kan ik die vinden onder Win2k? Ik hoorde van een vriend van me (Mowgli) dat ik wel eens in mijn bios kan kijken en dat ga ik nu dus ook doen. Ben zo terug! :7

Verwijderd

Topicstarter
Enablen in BIOS lukt niet, hij springt automatisch weer op "Disabled"als ik een optie of een schermpje omhoog ga!
In mijn BIOS Staat nu ook mijn Primaire Master en Slave, en mijn Secundaire Master en Slave op Auto... Eerst niet! teon was het resp. HDD, auto, CD-R, CD-Rom... :?

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:31

-Stef-

Slainthe!

Probeer eens ASPI4ALL of ForceASPI. That workz for me (in XP).

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... Ook al geprobeerd maar evengoed nog niks...
Pagina: 1