Een heel groot en stoer systeem.
ik zou even de nokia monitor test downen en de instellingen van de monitor resetten.
waar kan ik deze vinden? nokia.com is erg vaag...
Verwijderd
Het lijkt mij dat je monitor last heeft van focus problemen. Terug gaan naar de dealer derhalve en omruilen!
maar misschien ben ik wel niet goed gefocused...
Verwijderd
Laat het een paar van je vrienden zien. Als zij het ook waarnemen kan je er vanuit gaan dat het probleem niet bij jou ligt
Verwijderd
Het beeld van m'n NEC FE950 vertoonde eerst ook kuren. Toen heb ik hem verplaatst en de kabel zoveel mogelijk uit de buurt van andere kabels gelegd.
En... weg was het probleem.
Misschien helpt zo iets ook bij jou sony...
Gr,
zteph
En... weg was het probleem.
Misschien helpt zo iets ook bij jou sony...
Gr,
zteph
een vriend van mij kon het niet zien...zucht
Verwijderd
Mijn NEC FE950 is ook niet overal even scherp, zal dat ook eens gaan proberen dan. Wat bedoel je precies met verplaatsen Zteph? Heb je je comp gewoon ergens anders staan nu?
Verwijderd
Robin:
Toen ik m'n pc net in elkaar had gezet, stond alles nog op de grond (in de woonkamer) , ook de monitor. Toen ik de boel voor het eerst aanzette, vertoonde de monitor linksboven een paarse waas. Omdat iedereen vond dat mijn net-in-elkaar-geknutselde computer in de weg stond, heb ik het hele zooitje verplaatst, en...
weg was de waas. Ik denk dat het kwam doordat er eerst een voedingskabel van een stekkerverdeeldoos dichtbij de monitor liep.
Later toen ik m'n computer had versleept naar m'n kamer, had ik RECHTS een waas, maar ik wist al een beetje wat de oplossing zou zijn
: nadat ik de kabel van m'n monitor niet te dichtbij de kabel van o.a. m'n stereo had gelegd, was 't probleem weer over!! Ik denk dat de kabel dus niet erg goed is afgeschermd tegen ander magnetische velden.
Gr, zteph
Toen ik m'n pc net in elkaar had gezet, stond alles nog op de grond (in de woonkamer) , ook de monitor. Toen ik de boel voor het eerst aanzette, vertoonde de monitor linksboven een paarse waas. Omdat iedereen vond dat mijn net-in-elkaar-geknutselde computer in de weg stond, heb ik het hele zooitje verplaatst, en...
weg was de waas. Ik denk dat het kwam doordat er eerst een voedingskabel van een stekkerverdeeldoos dichtbij de monitor liep.
Later toen ik m'n computer had versleept naar m'n kamer, had ik RECHTS een waas, maar ik wist al een beetje wat de oplossing zou zijn
Gr, zteph
Pagina: 1