Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

smart media card + sd card reader

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-09 21:26
Beste mensen,

Ik zoek al zeer lang een card reader die smart media card (128mb) en sd card (32gb)
kan lezen en beschrijven, liefst voor een mac.

Kent er iemand een specifiek model/type en een locatie waar ik dit zou kunnen kopen want ik zie door de bomen het bos niet meer :(

Groet, J.

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Smart Media heb ik nooit van gehoord. Waar gebruik jij die voor?

Hier is een overzicht van de readers die in de pricewatch bekend is: categorie: Geheugenkaartlezers (met filter). Maar schroom niet om ook even op AliExpress te kijken. ;)

Maar het is jammer dat je niet aangeeft wat je wél al gevonden had maar niet voldeed.

offtopic:
Oh, @dellete, ik zie dat je al bijna een jaar alleen maar vragen stelt, hier. Vind je het niet leuk om zelf ook eens wat bij te dragen? Kijk bijvoorbeeld eens tussen de Actieve Topics, daar staat vast wat tussen waar jij wat van weet of een mening over hebt. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 18-04-2020 20:59 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-09 21:26
Beste,

Ik gebruik een smartmedia card voor een synthesizer/sampler uit 2009: de korg esx1.
de link die je stuurt is zeer bruikbaar, dank!

Om eerlijk te zijn, ik had nog niet goed rondgekeken en dacht: laat ik me de vraag gewoon hier stellen..
ik had beter moeten weten!

Bedankt!