Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scherpp
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 21:18
Beste medeTweakers,

Ik heb op her forum gezocht maar niets kunnen vinden hierover.

Ik heb vroeger een aantal iPhones gehad (4 t/m 6) en vervolgens heb ik de Galaxy s7 t/m s9 gehad. Ben nu aan het twijfelen om misschiennweer terug te gaan naar ios.

Echter, een van de zeer handige functies op Android is de seoarate volumebediening. Ik stream bijvoorbeeld dagelijks zeer vaak YouTube of Netflix via mijn telefoon naar mn televisie middels een Chromecast. Vaak ben ik dan ook nog aan het gamen/media bekijken op m'n telefoon. De volumebediening op Android laat je toe om individueel het volume te bedienen voor de stream, de media die wordt afgespeeld op je telefoon, belvolume etc. zie screenshot hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g3iIdYkVFmAoLkTvEAjmd-UzsUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zf07SSaqibkVjDFseO4qQlpg.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb ook lopen Googlen, maar kon hier niets over vinden behalve een vermeende jailbreak tweak.

Bevat ios inmiddels een dergelijke functie? Dit gebruik ik namelijk zeer vaak.

Dank alvast voor de reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
iOS heeft wel gescheiden volumes voor Bluetooth (per device), Media, Ringtone en bellen.
Maar er is geen overzichtje waar je dat kan instellen. Bediening is gewoon actief wanneer die stream actief is.
Kan namelijk toch niet tegelijk, behalve ringtonevolume daar is een balkje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scherpp
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 21:18
Ik snap volgens mij niet helemaal wat je bedoelt. Bluetooth, media, ringtone en bellen hebben elk eigen volumeniveaus, maar je kunt dat niet zelf instellen?

Als ik dus op een iPhone via Chromecast media aan het afspelen ben op mijn TV, maar op mijn iPhone bijv. filmpjes aan het kijken/whatsapp spraakbericht aan het afspelen ben, wat gebeurt er dan als ik met de volumeknop de volume ga aanpassen? Gaat de media op TV dan harder of hetgeen ik op de iPhone aan het afspelen ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ik heb iig als ik ga casten in Netflix of YouTube dat wanneer je in de app zit waarvan je content cast je het geluid dan harder/zachter kan zetten met de volume buttons. Als je dan weer uit de app bent kan je het volume aanpassen van je iPhone zelf of je bluetooth media.

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾