iCloud mail Forwarding rule naar meerdere adressen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeShell
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:20
Goedendag,

Ik zou graag binnenkomende mail verkregen van bedrijf N automatisch door willen sturen naar persoon X, Y en Z.

Als ik op mijn MacBook in Mail een rule hiervoor aanmaak moet ten alle tijden mijn MacBook aanstaan om de mail te forwarden volgends de gemaakte rule hiervoor.

Dit kun je oplossen door de rule aan te maken op www.iCloud.com mail. Echter kun je maar 1 persoon invullen in een rule waar de mail heen moet. Toen dacht ik, dan maak ik een twee rule aan die dezelfde mail doorstuurt naar een tweede persoon, maar dat mag niet, omdat er al een rule bestaat voor deze afzender.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat de mail naar meerdere personen wordt doorgestuurd vanuit mijn iCloud mail account zonder dat 24/7 mijn MacBook aan moet staan?

Mvg,
Michel van Eunen.

www.MEPS-Sim.com - SimRacing immersion made easy!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:28
; gescheiden ?
lukt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeShell
Dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd, maar dan krijg je wat je ook invult altijd de mededeling dat het mail adres ongeldig is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CXxReWxjiw0qH0dCjSRsK9jJmxA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ukH7IebsgvODdpNW9sP1AH3A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:02
Dat kan helaas niet met iCloud.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:28
MeShell schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 23:29:
Dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd, maar dan krijg je wat je ook invult altijd de mededeling dat het mail adres ongeldig is...

[Afbeelding]
ok dan komt nu de omslachtige oplossing
aangezien iemand anders post dat het niet kan met icloud

je maakt een gmailadres aan
en forward het naar dat gmailadres
en van dat gmailadres forward je het naar de multiple destinations

daar kan dat bijv. wel mee

of je kan ook een emailadres gebruiken van een domein als je dat in handen hebt en dat er tussen zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeShell
Das inderdaad een alternatief... zal het zo maar moeten. Bedankt voor het meedenken!

Pagina: 1