N.a.v. @AverageNL in nieuws: Asus zet per ongeluk afbeeldingen van Intel Z490-moederborden online
Ik zie toch best regelmatig voorbij komen dat iets "per ongeluk" online gezet wordt. Ik vind toch dat we (Tweakers) wel wat minder naïef mogen worden dan te denken dat dit écht per ongeluk gebeurt. Ik geloof dat niet! Daar gebeurt het te vaak voor. Het moet een marketingstunt zijn.
Hoe je dit, mijns inziens, beter kunt verwoorden is i.p.v. "per ongeluk" "tijdelijk" gebruiken:
Ik zie toch best regelmatig voorbij komen dat iets "per ongeluk" online gezet wordt. Ik vind toch dat we (Tweakers) wel wat minder naïef mogen worden dan te denken dat dit écht per ongeluk gebeurt. Ik geloof dat niet! Daar gebeurt het te vaak voor. Het moet een marketingstunt zijn.
Hoe je dit, mijns inziens, beter kunt verwoorden is i.p.v. "per ongeluk" "tijdelijk" gebruiken:
Volgens mij raak je dan veel beter de waarheid, heeft Tweakers een nieuwsitem, heeft Asus de aandacht die ze willen en voelt de lezer zich serieus genomen. Iedereen blij!Asus zette tijdelijk afbeeldingen van Intel Z490-moederborden online
Asus heeft tijdelijk afbeeldingen van twee Z490-moederborden voor Intels aankomende Comet Lake-desktopprocessors gepubliceerd. Het gaat hierbij om de Prime Z490-A en Prime Z490-P. Adviesprijzen en releasedata van de moederborden zijn nog niet bekend. De afbeeldingen zijn inmiddels weer offline gehaald.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron