Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Goede suggestie! Ik denk inderdaad dat nog weinig mensen geloven in 'per ongeluk'.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bedankt voor je feedback!
Ik ben het inderdaad met je eens dat 'tijdelijk' beter past dan 'per ongeluk'. De titel en de lead zijn dus bij dezen aangepast
Ik ben het inderdaad met je eens dat 'tijdelijk' beter past dan 'per ongeluk'. De titel en de lead zijn dus bij dezen aangepast
Thanks. Maar ik hoop dat je begrijpt dat het me niet alleen over dit artikel gaat maar ook over toekomstige situaties waar gesuggereerd wordt dat het 'per ongeluk' of 'foutief' zou zijn.AverageNL schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:07:
Bedankt voor je feedback!
[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 18-04-2020 18:16 ]
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Uiteraard, ik neem dit ook mee voor toekomstige artikelenRoom42 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:15:
[...]
Thanks. Maar ik hoop dat je begrijpt dat het me niet alleen over dit artikel gaat maar ook over toekomstige situaties waar gesuggereerd wordt dat het 'per ongeluk' of 'foutief' zou zijn.
Ik sluit mij hierbij aan. Tenzij een partij uitdrukkelijk aangeeft dat iets per ongeluk is geweest, zou ik het niet zelf verzinnen / vermelden. (en zelfs in die gevallen kan je nog discussie hebben maar blijf je wel bij de uitspraak van de veroorzaker)
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Pagina: 1