"Per ongeluk"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
N.a.v. @AverageNL in nieuws: Asus zet per ongeluk afbeeldingen van Intel Z490-moederborden online

Ik zie toch best regelmatig voorbij komen dat iets "per ongeluk" online gezet wordt. Ik vind toch dat we (Tweakers) wel wat minder naïef mogen worden dan te denken dat dit écht per ongeluk gebeurt. Ik geloof dat niet! Daar gebeurt het te vaak voor. Het moet een marketingstunt zijn.

Hoe je dit, mijns inziens, beter kunt verwoorden is i.p.v. "per ongeluk" "tijdelijk" gebruiken:
Asus zette tijdelijk afbeeldingen van Intel Z490-moederborden online
Asus heeft tijdelijk afbeeldingen van twee Z490-moederborden voor Intels aankomende Comet Lake-desktopprocessors gepubliceerd. Het gaat hierbij om de Prime Z490-A en Prime Z490-P. Adviesprijzen en releasedata van de moederborden zijn nog niet bekend. De afbeeldingen zijn inmiddels weer offline gehaald.
Volgens mij raak je dan veel beter de waarheid, heeft Tweakers een nieuwsitem, heeft Asus de aandacht die ze willen en voelt de lezer zich serieus genomen. Iedereen blij! :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 21:50

g0tanks

Moderator CSA
Goede suggestie! Ik denk inderdaad dat nog weinig mensen geloven in 'per ongeluk'.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-10 20:57

AverageNL

Redacteur
Bedankt voor je feedback!

Ik ben het inderdaad met je eens dat 'tijdelijk' beter past dan 'per ongeluk'. De titel en de lead zijn dus bij dezen aangepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
AverageNL schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:07:
Bedankt voor je feedback!

Ik ben het inderdaad met je eens dat 'tijdelijk' beter past dan 'per ongeluk'. De titel en de lead zijn dus bij dezen aangepast :)
Thanks. Maar ik hoop dat je begrijpt dat het me niet alleen over dit artikel gaat maar ook over toekomstige situaties waar gesuggereerd wordt dat het 'per ongeluk' of 'foutief' zou zijn. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 18-04-2020 18:16 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-10 20:57

AverageNL

Redacteur
Room42 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:15:
[...]

Thanks. Maar ik hoop dat je begrijpt dat het me niet alleen over dit artikel gaat maar ook over toekomstige situaties waar gesuggereerd wordt dat het 'per ongeluk' of 'foutief' zou zijn. :)
Uiteraard, ik neem dit ook mee voor toekomstige artikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Ik sluit mij hierbij aan. Tenzij een partij uitdrukkelijk aangeeft dat iets per ongeluk is geweest, zou ik het niet zelf verzinnen / vermelden. (en zelfs in die gevallen kan je nog discussie hebben maar blijf je wel bij de uitspraak van de veroorzaker)

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Pagina: 1