iPhone Agenda Spam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander vab ame
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-06-2021
30min geleden kreeg ik een spam bericht (agenda) ik kan het maar niet verwijderen, als ik erop klik gebeurd er niks. Ook als ik via laptop (icloud) naar agenda kijk lukt het niet omdat er daar weer niks staat? Al geprobeerd om het een andere naam te geven om het dan vervolgens te verwijderen maar dat lukt ook niet.. nu kan ik er helemaal niet meer op klikken..

[ Voor 28% gewijzigd door Leander vab ame op 18-04-2020 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
@Leander vab ame ik heb de titel iets rustiger gemaakt. Kun je iets meer informatie geven? Wat voor soort bericht is het? Staat het in een iCloud agenda? Wellicht een screenshot. Zo is het lastig om je verder te helpen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander vab ame
https://imgur.com/a/ves0FyH , als ik erop klik zie ik onderin geen verwijder optie (wat normaal gesproken wel hoort). In mijn iCloud agenda zie ik niks, komt steeds weer een spam bij begint echt irritant te worden?
Iphone account mail veranderen zou dat helpen?

[ Voor 39% gewijzigd door Leander vab ame op 18-04-2020 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander vab ame
-Open de Agenda-app.
-Tik onderaan op Agenda’s en kies voor Wijzig.
-Selecteer Voeg agenda toe… en geef je nieuwe agenda een naam en een kleur.
-Open de uitnodiging en kies bij het kopje Agenda voor de nieuw aangemaakte agenda.
-Heb je nog meer spam-uitnodigingen, dan herhaal je bovenstaande stappen.
-Zodra je alle spam in dezelfde agenda gezet hebt, tik je in de Agenda-app weer onderaan op Agenda’s.
-Tik op het i’tje naast de spamagenda en kies voor Verwijder agenda.

Helpt ook niet... want kan het niet selecteren...

[ Voor 3% gewijzigd door Leander vab ame op 18-04-2020 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Heb je app of iets toestemming gegeven tot beheren van je agenda? (check dit sowieso)

En was er niet zo optie dat als je uitnodigen krijgt voor je agenda en je dit hebt aanstaan deze automatisch in je agenda komen te staan?

[ Voor 55% gewijzigd door 42dpi op 18-04-2020 18:07 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander vab ame
Nope!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Instellingen -> Agenda -> Delegeer agenda's ?

Gebruik je ook een Mac? Heb je daar misschien de optie aan staan om uitnodigingen automatisch te accepteren?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GodEkxAPOUMbHKcXSb3yhKSoVdQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IBFWzfkt9OhoZhl1esVUq6XO.png?f=user_large

[ Voor 76% gewijzigd door sypie op 18-04-2020 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander vab ame
Als het goed is, is het nu weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander vab ame
YouTube: iPhone calendar “virus”
heeft geholpen hopelijk krijg ik het niet meer zat hem even te stressen

[ Voor 28% gewijzigd door Leander vab ame op 18-04-2020 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hoe komt die spam eigenlijk zomaar in de iPhone agenda, is het zo simpel om spam in de agenda te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.S.S.
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-03-2021
Help! Heb precies hetzelfde. Iedere x als ik erop klik komt er een melding in de agenda bij. Geen mogelijkheid om item te verwijderen. Is geen abonnement in account. Staat vast ik de agenda. Alle agenda’s verwijdert maar blijft staan.
Hoe kom ik er vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@B.S.S. Heb je het gelinkte filmpje 2 berichten boven die van jou gelezen en bekeken? En uiteraard ook gedaan wat er voorgesteld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.S.S.
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-03-2021
@sypie heb ik inderdaad gedaan en werkt allemaal niet... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2zW8fahsTtTKv08_pM1p9uS5rFM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eIrGsSUiUgHDU2PN3NF8GnDH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhjoch
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08-04-2021
Bovenstaande screenshot geeft precies aan wat er bij mij ook mis is. Ik heb een nieuwe spam agenda aangemaakt. Maar helaas zoals in bovenstaan screenshot bij agenda met rode bolletje: als ik dat bij mij aanklik gebeurt er niets. Dus kan ik het agenda item (spam) niet verplaatsen naar de nieuwe spam agenda en daarna verwijderen. Ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen. Ook andere oplossingen erboven hebben niet geholpen. En de spammail blijft een jaar te zien.... Ik heb nu die agenda waar de spam nu in staat verboregen, maar dat is niet de oplossing van het probleem. Ik hoor graag van iemand wat ik er nog meer aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Je kunt agenda's verwijderen in accounts (zit onder mail) van je iPhone instellingen.

[ Voor 11% gewijzigd door joint_me op 08-04-2021 10:35 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhjoch
Het punt is dat ik de agenda waar de spam in zit niet wil verwijderen omdat ik dan niks meer kan terugzien in de agenda. Maar ik wil de spam verplaatsen zoals hierboven ook al genoemd is naar een nieuwe agenda die ik spam genoemd heb. Daar zou ik dan de spam naar toe moeten verplaatsen. Alleen dat verplaatsen lukt niet. Ik kan de spam niet naar de spam agenda verplaatsen als ik op agenda tik. Dat is heel jammer. Dan zou ik de spam agenda kunnen verwijderen en zou het probleem opgelost zijn. Dus helaas is het niet zo simpel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhjoch
BekijkBookmarkRapporteerQuote0Henk 'm!
-Open de Agenda-app.
-Tik onderaan op Agenda’s en kies voor Wijzig.
-Selecteer Voeg agenda toe… en geef je nieuwe agenda een naam en een kleur.
-Open de uitnodiging en kies bij het kopje Agenda voor de nieuw aangemaakte agenda.
-Heb je nog meer spam-uitnodigingen, dan herhaal je bovenstaande stappen.
-Zodra je alle spam in dezelfde agenda gezet hebt, tik je in de Agenda-app weer onderaan op Agenda’s.
-Tik op het i’tje naast de spamagenda en kies voor Verwijder agenda.

Dit is dus wat ik gedaan heb, maar bij: kiezen kopje agenda met de nieuwe kleur gaat het mis. Dan gebeurt er niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Aha, bij mij was het een totaal nieuwe agenda die toevallig dezelfde kleur gebruikte als een andere agenda.
Te snel een conclusie getrokken.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caroladj
  • Laatst online: 10-04-2021
Bij mij is het ook spam in een bestaande agenda in agenda app iOS iPhone sX. De spam staat op elke dag van het jaar
Heel vervelend want ik wil mijn agenda ook niet verwijderen.
De agenda is van een Microsoft account maar de spam zit alleen in de iOS app en niet in Outlook Ik zie dat het bij de melding hierboven ook gaat om een Microsoft account.
Wat kan ik het beste doen?

Groetjes Caroladj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davboy
  • Laatst online: 30-01 19:01
Ik heb hetzelfde probleem. Iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Nieuwe agenda instellen en die als standaard gaan gebruiken?
Kun je mooi die met de spam verwijderen.

Ik snap dat men dat niet wil, maar er is gewoon geen andere oplossing.

Heb dit een week of wat geleden bij de kop gehad op een ipad. Daar was het verwijderen van de bewuste agenda ook de enige optie.

Edit: wat gebeurt er bij degenen die via een computer naar www.icloud.com gaan en daar de agenda's proberen te verwijderen?

[ Voor 16% gewijzigd door SuBBaSS op 26-04-2021 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:05

Step

step@tweakers.net#

Mijn vrouw heeft dit ook gehad, dit was op te lossen omdat ze per ongeluk ergens op geklikt had waardoor de er een subscription (aanmelding) werd opgenomen in de agenda. Ik kon het toen zo verwijderen (alweer een tijdje geleden).

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjlutters
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08-2022
Had het ook, oplossing was simpel.

Op de nieuwste IOS: iPhone > Instellingen > Agenda > Accounts
Tik op ‘Agenda’s met abonnement’. Zoek daar een vreemde naam, en ‘Verwijder account’.

Succes
Pagina: 1