Real life ervaring gevraagd van Gaming Chairs.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jweijenberg
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-03-2022
Hoi tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe stoel voor mijn PC hoek.
Zit al weken reviews te kijken maar het probleem is dat de meeste reviews van gesponsorde stoelen zijn die men gratis opgestuurd kreeg voor een review.
Als je dan een paar video's tegen komt van mensen die hem wel zelf hebben gekocht dan blijken de meeste toch niet zo heel goed. ook de extreem dure high end stoelen

Vooral de bekendere secret lap (schijnt te weinig voering te hebben zodat je het frame voelt) en de DX racer die de kwaliteit niet kan waarmaken voor de prijs die er voor gevraagd wordt.

Zelf ben ik ook niet op zoek naar een flistende stoel met allerlei kleuren of gekke vormen.
Een mooie zwarte stoel met een redelijk sportief design kan me wel bekoren.

Mijn shortlist kwam uit op de volgende 2 modellen.

1 Noblechairs Icon
https://www.noblechairs.c...s/gaming-chair-pu-leather

2 Corsair T2 Roadwarrior
https://www.corsair.com/e...or-config/p/CF-9010006-WW

Beide hebben niet die overdreven kuipstoel look maar zijn toch wat aantrekkelijker dan een standaard bureau stoel. (De corsair wel iets meer dan de noblechairs)

Ook deze stoelen blijken niet perfect. Armsteunen zijn hard maar de overal kwaliteit en zitcomfort lijkt men erg over tevreden.

Heeft iemand ervaring met deze modellen? of juist advies over de perfecte stoel dan ben ik benieuwd naar je reactie.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jweijenberg schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:30:
Beide hebben niet die overdreven kuipstoel look maar zijn toch wat aantrekkelijker dan een standaard bureau stoel. (De corsair wel iets meer dan de noblechairs)
Waarom? Qua uitstraling? Ik kan je in elk geval verzekeren dat een goede bureaustoel een stuk beter zit dan zo'n kuipstoel. En dat het qua ergonomie ook een stuk beter voor je is. En ja, daar betaal je natuurlijk wel voor, zeker als de stoel er ook nog een beetje mooi moet uitzien. Gelukkig zijn er beste veel aanbieders van tweedehands bureaustoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zeker in de zomer vind ik zo'n dichte rug niets, ben helemaal over op dat 'gaas' spul.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Het beste advies dat je kan krijgen over gaming chairs: Niet kopen.
Ik ben er ook eens ingetuint met een DXRacer, waardeloze kwaliteit en een slechte zithouding.
Niet vergeten dat er honderden merken zijn voor deze race stoelen, maar er zijn slechts een handjevol fabrikanten.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 18-04-2020 16:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Koop een tweedehands Ahrend 2020 oid.

https://www.ahrendhergebruik.nl/ahrend-2020-extra-verta-4

Die kun je goed instellen, zonder met kussentjes te kloten zoals bij veel gaming chairs.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 17:22
unfor schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:53:
Het beste advies dat je kan krijgen over gaming chairs: Niet kopen.
Ik ben er ook eens ingetuint met een DXRacer, waardeloze kwaliteit en een slechte zithouding.
Niet vergeten dat er honderden merken zijn voor deze race stoelen, maar er zijn slechts een handjevol fabrikanten.
Dit!
Koop liever een ergonomisch verantwoorde bureaustoel. Voorbeelden zijn Ahrend, Axia, of een Herman Miller als je iets moois wilt (Embody of Mirra 2 zijn leuk om te zien, wel erg duur!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-10 16:17
Lijkt inderdaad geldverspilling te zijn. Kijk gerust eens op trustpilot naar Secretlab.eu en DXRacer en je ziet dat dit rotzooi is. Ze houden de schijn hoog met fake reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Ik zit nu een tijdje op een secretlab Titan en het is de fijnste stoel die ik ooit heb gehad. Had hiervoor een IKEA Marcus, maar daar kreeg ik een harde kont in en die bood ook weinig steun.

Ik werk zoals velen nu thuis, dus heb al de nodige uren gezeten.

Ik ben vrij lang, dan zijn veel standaard stoelen niet even handig.

Trustpilot zegt ook geen reet, daar komen alleen de klagers.

[ Voor 20% gewijzigd door 418O2 op 22-04-2020 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:53
Ik heb precies deze stoel, inmiddels alweer bijna anderhalf jaar.

Destijds ook gekozen omdat 'ie er niet als een 'gamerstoel' uitziet, maar gewoon als een degelijke stoel. Lang verhaal kort: geen spijt van, prima stoel.

Vooral de hoge rugleuning en nekkussen vind ik fijn, waardoor ik met rug en hoofd kan leunen tegen m'n stoel, en ik toch recht overeind zit.

[ Voor 29% gewijzigd door Hahn op 22-04-2020 23:31 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0nny41
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02:16
Ik ben zelf naar een webwinkel gegaan in Amsterdam waar ik ze mocht testen. Viel echt tegen. Uiteindelijk een ikea markus besteld. Ook niet het beste van het beste,maar veel goedkoper en naar mijn mening comfortabeler. En dan komt van iemand die echt super graag zo een "game stoel" wilde.

Een vriend van mij is echter wel super tevreden over zijn gaming chair, maar geen idee of hij deze heeft vergeleken met andere stoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jweijenberg
Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties. Ik wist al dat DX racer and Secret lap geen top producten leveren. Zeker niet voor wat je er voor betaald.
Daarom zit ik erg te dubben over de noblechair ICON. Deze stoel is ook redelijk duur maar heeft goede reviews, ziet er mooi uit maar heeft niet die extreme game stoel look.

@Hahn
Fijn om te horen dat ie bevalt. Kun je wat vertellen over slijtage? alles nog in orde of begint ie al af te takelen?
Ik lees ook vaak dat ie vrij hard is na aanschaf maar dat ie comfortabel zit na ongeveer 2 weken. Heb jij dat ook zo ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
jweijenberg schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:31:

@Hahn
Fijn om te horen dat ie bevalt. Kun je wat vertellen over slijtage? alles nog in orde of begint ie al af te takelen?
Ik lees ook vaak dat ie vrij hard is na aanschaf maar dat ie comfortabel zit na ongeveer 2 weken. Heb jij dat ook zo ervaren?
Ik zie letterlijk nul slijtage aan m'n stoel. Het enige waaraan je kan zien dat m'n stoel niet gloednieuw is, zijn de kleine gaatjes over de zitting waar wat stof in zit, dat komt er niet zo makkelijk uit. Dat is ook zo'n beetje m'n enige (kleine) klaagpunt :P

Ik vond 'm inderdaad ook wat harder dan ik had verwacht toen ik 'm kreeg, maar dat wende snel. Weet niet of 'ie echt zachter is geworden, of dat ik eraan gewend ben geraakt, maar ik vind 'm nu gewoon goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:32
@Hahn heb jij de versie met PU-leer?
Mijn broertje is ook op zoek naar een nieuwe stoel, maar ben van PU-leer altijd bang dat het zo snel lelijk wordt/stuck gaat in vergelijking met echt leer of zelfs stof.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jweijenberg
Ze hebben nu ook de Black edition zit tussen PU en echt leer in kwa prijs.
Dat materiaal is ook top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
418O2 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 23:26:
Ik zit nu een tijdje op een secretlab Titan en het is de fijnste stoel die ik ooit heb gehad. Had hiervoor een IKEA Marcus, maar daar kreeg ik een harde kont in en die bood ook weinig steun.

Ik werk zoals velen nu thuis, dus heb al de nodige uren gezeten.

Ik ben vrij lang, dan zijn veel standaard stoelen niet even handig.

Trustpilot zegt ook geen reet, daar komen alleen de klagers.
Dat laatste ben ik het toch niet mee eens, bekijk eens de reviews van Noblechairs en AKRacing. Die hebben wel veel positieve reviews. Ik kan niet anders concluderen dat Secretlab er wel degelijk (helaas) vrij slecht opstaat. Belangrijkste punten van kritiek zijn dat de kwaliteit van het product onder de maat is(heel snel slijtage) en dat de klantenservice je van het kastje naar de muur stuurt. Beide zaken die absoluut niet thuis horen in dit segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
jweijenberg schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:18:
Ze hebben nu ook de Black edition zit tussen PU en echt leer in kwa prijs.
Dat materiaal is ook top.
Ik zou in ieder geval nooit PU Leather nemen, dat is een recept voor problemen blijkt toch wel met de meeste merken van game stoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
s0ulmaster schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:59:
@Hahn heb jij de versie met PU-leer?
Mijn broertje is ook op zoek naar een nieuwe stoel, maar ben van PU-leer altijd bang dat het zo snel lelijk wordt/stuck gaat in vergelijking met echt leer of zelfs stof.
Ik heb de PU-leer versie inderdaad, en na een kleine anderhalf jaar kan ik echt zo goed als geen slijtage opmerken. En ik ben best een mierenneuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Hier even op inspringen.
Ik ben momenteel ook op zoek naar een nieuwe stoel en ben enorm geneigd naar een Secretlab.
Vind ze er goed uitzien en subtiel, niet zoals die overdreven flashy race stoelen die je veel ziet..
Maar nu zou ik daar toch eens willen inzitten en het verschil tussen de omega en titan ervaren voor ik daar zoveel geld aan uitgeef.
Zijn deze stoelen ergens te bezichtigen? Of kan je die enkel via hun eigen webshop kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
Trap er nou niet in... Als gamer zit je vaak uren tot hele dagen op zo'n stoel en je verneukt je rug met die gamerchairs.
Je krijgt er vaak van die "lumbar kussens" bij, nou dat werkt voor geen meter.
Kies voor een goede zit over "gamergear", vooral als het gaat om je rug die nog decennia mee moet. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 26-04-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-10 18:56
unfor schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:14:
Trap er nou niet in... Als gamer zit je vaak uren tot hele dagen op zo'n stoel en je verneukt je rug met die gamerchairs.
Kies voor een goede zit over "gamergear", vooral als het gaat om je rug die nog decennia mee moet. ;)
Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Je bent beter met ergonomische kantoor bureaustoel dan met zo'n "game"stoel.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 22:59
+1 voor de noble chair.. In het begin is die vrij hard, maar na een maandje zit die heerlijk.
Nu in deze corona bende, zit ik met thuiswerk meer dan 8 uur op die stoel, en ik heb geen pijntje in mijn rug :D

[ Voor 38% gewijzigd door Punkbuster op 26-04-2020 13:47 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
unfor schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:14:
Mijn rug is al helemaal verneukt van het werken en ik zit thuis hele dagen op een oude slappe stoel om te gamen. Ik denk dat zo een gamechair dus al een hele verbetering zal zijn tegenover hetgeen ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Valdourian schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:42:
[...]

Mijn rug is al helemaal verneukt van het werken en ik zit thuis hele dagen op een oude slappe stoel om te gamen. Ik denk dat zo een gamechair dus al een hele verbetering zal zijn tegenover hetgeen ik nu heb.
OF je haalt een stoel die wel een goede steun voor je rug bied, vooral omdat je al een rug hebt die naar de klote is. (net als die van mij, en mijn rug werd niet vrolijk van een gaming chair)
Zoals vaak word aangeraden, een gebruikte professionele bureaustoel.
En zelfs de veelgebruikte Ikea Markus is al veel beter dan gaming chairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
unfor schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:44:
[...]

OF je haalt een stoel die wel een goede steun voor je rug bied, vooral omdat je al een rug hebt die naar de klote is. (net als die van mij, en mijn rug werd niet vrolijk van een gaming chair)
Zoals vaak word aangeraden, een gebruikte professionele bureaustoel.
En zelfs de veelgebruikte Ikea Markus is al veel beter dan gaming chairs.
een 2dehands bureaustoel? zijn die dan al niet kapot gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Valdourian schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:46:
[...]

Vaak niet. Grote bedrijven vervangen vaak honderden of duizenden van die stoelen tegelijk. Dan zijn veruit de meeste van die stoelen nog in prima staat.

En natuurlijk kunnen ze ook uit faillissementen van start-ups enzo komen. Dan kan zo'n stoel nog gloednieuw zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door downtime op 26-04-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Valdourian schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:46:
[...]

Nee, zie link van jeroenneman.
Komen vaak uit faillisementen of bedrijven die standaard elke zoveel tijd hun stoelen vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
zo een Markus zoals je zei ziet er nog wel deftig uit, en niet veel geld.
maar die armsteunen kan je niet aanpassen? Ik zit nogal met mijn armen wijd open achter mijn pc en bij die stoel die ik nu heb hangen ze ook al voor de helft over die steunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Een en ander hangt natuurlijk ook af van je gewicht en lengte. Ik gebruik al 6 jaar een leren Ikea Markus die me prima bevalt, ook geen slijtage enzo. Ik ben zelf 1.85 met 73kilo, maar ik kan me voorstellen dat de stoel niet echt lekker zit als je 100+ kilo of langer dan 1.95 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Na even te googlen, youtuben, ... bevelen ze deze wel hard aan.
https://www.autonomous.ai...gonomic-chair?option20=53
Ziet er inderdaad wel goeie stoel uit voor mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:56
Valdourian schreef op zondag 26 april 2020 @ 18:18:
Drie keer goedkoper: https://www.bol.com/nl/p/...JJkw.1_2.7.ProductPageUrl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
En waarschijnlijk tien keer slechtere kwaliteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Ik heb 2 weken geleden mij bureaustoel van 10 jaar oud vervangen door en Noblechairs Icon.

In het begin zit deze inderdaad vrij hard en is de veer die de stoel 'recht' houd vrij stroef maar nu kan ik wat makkelijker achterover leunen. Toch zit ik er nog niet helemaal lekker op en voel ik mijn rug af en toe terwijl ik daar met mijn oude bureaustoel nooit last van had.
Ik gebruik de 2 kussentjes trouwens ook niet, dat vind ik helemaal niet lekker zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jweijenberg
@Valkje welke variant heeft u besteld?
Ik lees veel dat ie erg hard is in het begin. Het schijnt dat ie na een tijdje perfect zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Heb de rood/zwarte versie met PU-leer gekocht bij Informatique:
https://www.informatique....ming-stoel-zwart-roo.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Valkje schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:40:
Ik heb 2 weken geleden mij bureaustoel van 10 jaar oud vervangen door en Noblechairs Icon.

In het begin zit deze inderdaad vrij hard en is de veer die de stoel 'recht' houd vrij stroef maar nu kan ik wat makkelijker achterover leunen. Toch zit ik er nog niet helemaal lekker op en voel ik mijn rug af en toe terwijl ik daar met mijn oude bureaustoel nooit last van had.
Ik gebruik de 2 kussentjes trouwens ook niet, dat vind ik helemaal niet lekker zitten.
Onderste rugkussen gebruik ik bij mijn Noblechairs ook niet inderdaad, daar ga je volgens mij niet rechter van zitten. Het nekkussen vind ik zelf wel fijn.

Bij mij duurde het overigens ook zeker wel een maand, zo niet meer, voordat ik echt gewend was aan deze stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Valdourian schreef op zondag 26 april 2020 @ 18:18:
Wat ik me bij de meeste bureaustoelen afvraag is in hoeverre ze op lengte zijn af te stellen. Veel stoelen lijken gemaakt te zijn op mensen die niet boven de 1.80m komen, en boven de 1.90m (ben 1.92m) zitten ze dan opeens een stuk minder lekker. Deze stoel ziet er interessant uit (zit al jaren op een slechte stoel en wil een andere stoel kopen), maar ik bestel het liefst een stoel waar zowel ik goed in kan zitten als af en toe mijn vriendin (die 1.60m is). Bij de meeste gaming stoelen staat zowel een minimum en maximum lengte als een maximum gewicht aangegeven, maar bij dit soort stoelen mag je blij zijn als ze al een maximum gewicht noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:12
Ik gebruik zelf al jaren met plezier een GT Omega stoel. Lekker comfortabel, goed leer en na 4 jaar nog steeds prettig om in te zitten. Ik ben altijd iemand geweest die rugklachten krijgt na veel staan/zitten, bij deze is dat echter door het rugkussen een heel stuk minder! Ik zou deze zeker aanraden, moet wel uit Engeland komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05

muhda

Time & Space traveler

Ik heb zelf de Corsair (vorige versie) nu ongeveer anderhalf jaar.

Pros and Cons:

+ Ondanks nep leer en plastic, goed kwaliteit en stevig
+ Makkelijk in elkaar te zetten
+ Je kan plat liggen
+ Afstelbaar

- Is erg snug (niet voor brede personen)
- Rug kussen na tijdje plat en hard
- Arm leuningen erg hard
- Andere typen wielen, gevoelig voor wegglijden
- Niet aangenaam om erop te zitten in de zomer

Ik raad je aan om voor een refurbished Herman Miller te gaan. Kost meer dan een gaming Chair, maar veel beter voor je rug en zithouding.

(Omdat een Herman Miller geen (plat) lig optie heeft en ik de laatste tijd last heb van mijn heup/been omdat ik blijkbaar mijn been in een verkeerde houding blijf zetten. Ben ik het aan kijken naar een ergonomische knie stoel die ook een optie heeft waarin je kan liggen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Valkje schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:40:

Ik bezit sinds gisteren een Noblechair hero en moet mijn middels 8 jaar oude bureaustoel vervangen van Beta (middels het model eruit maar dit is zijn vervanger: https://www.betastoelen.nl/portfolio/be-sure/ )

Na 15 minuten zitten begint mijn rug al te klagen. Iets wat ik nog nooit heb meegemaakt met mijn vorige stoel. Ik werk veel, 50 uur per week is geen uitzondering. Ook is de stoel ontzettend stijf. Dit zal vast iets zachter worden, maar ik geloof niet dat het veel zal zijn.

Ik geef de Noblechair nog 2 werkdagen de tijd om te testen, maar ik vrees dat het een retourtje gaat worden. Jammer, want de stoel is een pareltje om te zien.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je koopt een stoel niet voor de looks. Blijkbaar zijn mensen redelijk hardleers.
Het word echt hoog tijd dat deze gaming chair onzin uitsterft.

[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 24-01-2021 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

unfor schreef op zondag 24 januari 2021 @ 10:40:
Je koopt een stoel niet voor de looks. Blijkbaar zijn mensen redelijk hardleers.
Ik heb de stoel niet op de looks gekocht. De stoel kwam via vrienden op mijn radar. En de reviews zijn prima. De harde zit wordt wel vermeld hier en daar. Maar het harde zitten overtreft mijn verwachtingen.

Dat de stoel er ook nog cool uitziet is gewoon leuk meegenomen. Ik had verwacht dat er meer comfort aanwezig was, met alle foto's hoe de stoel eruit ziet.

Bureaustoelen op afstand kopen is gewoon lastig. Eigenlijk moet je ze even proefzitten. Het is wat het is. Lesje geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steekje
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:53
Het blijft inderdaad iets persoonlijks wat je wilt. Zag ook dit filmpje, misschien helpt dit je een beetje op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Thanks voor de video. Ik heb mijn keus wel gemaakt haha. Ik heb de retour aangemeld. Jammer, maar voelt goed om dit te stoppen.

Pagina: 1