Toon posts:

Athlon 1700??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb iemand horen zeggen (een opschepper????) dat hij aan een amd 1,7 ghz kan komen. Zijn deze al op de markt, of bestaan deze uberhaubt wel?

Verwijderd

nee die bestaat (nog?) niet

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
je kon ook ff kijken op de site van amd

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:09

JJJ

die bestaat nog niet, of is iig niet uitgebracht.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[forum=6] -> [forum=7]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Mischien een 1.4 op waterkoeling.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hij is nog niet te koop (hij bestaat zeker wel >:))

Maar misschien bedoelt hij gewoon een ge-OCde TBird?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 05 augustus 2001 19:24 schreef MrChicory het volgende:
ik heb iemand horen zeggen (een opschepper????) dat hij aan een amd 1,7 ghz kan komen. Zijn deze al op de markt, of bestaan deze uberhaubt wel?
Nee, misschien heeft hij gehoord van een 1.7 ghz processor en das alleen een pentium 4

Verwijderd

Hmmz... n00b die dat zegt :P
Of gewoon een eikel >:)

Verwijderd

zulke gastjes krijgen teveel aand8 altijd...

Verwijderd

Topicstarter
lol, leuke reply.

Nee die eikel had het over een NIEUWE amd 1,7 ghz

zit mij nou ff niet belachelijk te maken :P

Verwijderd

Hoorde van mijn baas dat hij ook een nieuwe amd 1,6 ghz kon krijgen, ik geloofde er ook al geen zak van.

Verwijderd

bollox.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

doe mij er dan maar 2 van die 1,7 GHz dingen ;) :P

39

Verwijderd

1,5 is de laaste als het goed is, met overklokken krijg je ze al amper op 1700

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

D'r zijn wel bedrijven die gegarandeerde TB's verkopen op 'n bepaalde OC waarde

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Ik heb hier de PC Active Juli/Augustus voor me liggen met een vergelijking tussen AMD en Intel, daar gebruiken ze zelfs voor de 1.5 Athlon een overgeclockte 1.33, lijkt mij dus sterk dat er nu al een 1.7 te koop is.

De 2 gig staat voor AMD pas in 2002 op de planning, dus ik denk dat de 1.7 eind dit jaar pas komt, tegen de tijd dat Intel met de 2 gig komt.

Verwijderd

Wat moet tie kosten dan >:)

Verwijderd

Ik lees net in een nieuwsposting van zaterdag nog, dat Intel de 2 Gig al eind Augustus gaat leveren, dat zou betekenen dat AMD de slag echt even aan het verliezen is, ondanks dat de benchmarks nog in het voordeel van AMD liggen, zullen toch veel mensen voor de Mhz-en gaan.

Het zou dus ook kunnen zijn dat de bovengenoemde opschepper (heel erg) inside-information heeft en dat de 1.7 wel op het punt staat om geintroduceerd te worden.

En dan de 2 gig eind dit of begin volgend jaar, anders zie ik het op korte termijn-planning somber voor AMD in.

Het kan ook zijn dat AMD begin volgend jaar met een mega-slag komt, waardoor de P4 overtroffen wordt, dat hoop ik wel ivm de concurentie.

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op maandag 06 augustus 2001 22:02 schreef Quadrizz het volgende:
Ik lees net in een nieuwsposting van zaterdag nog, dat Intel de 2 Gig al eind Augustus gaat leveren, dat zou betekenen dat AMD de slag echt even aan het verliezen is, ondanks dat de benchmarks nog in het voordeel van AMD liggen, zullen toch veel mensen voor de Mhz-en gaan.
Dat zijn wel hele rijke mensen dan (=niet de massa) .. weet je hoeveel zo'n 2GHz model gaat kosten :o ! Ongeveer net zoveel als de 1.8GHz bij launch .. veel te veel dus. Er is ook nog zoiets al prijs prestatie verhouding ;) ..

PC Specs

Verwijderd

Er is nog geen amd 1,7 zeker weten.Er komt wel een nieuwe amd op de markt "Wanneer" ????? En je hebt waarschijlijk een nieuw mobo nodig !!

Waar het staat ?http://www.amd.com/uk/euroreseller/introduction.html

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 15:10

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik heb nu zo'n ASUS moederbord die op 266 mhz draait.
Volgens mij moet daar toch zo'n 1,8 ghz ook oppassen :?
Ik begreep van zo'n persoontje van AMD nederland dat AMD nu doorging op de 266 mhz basis :?
Als dat zo is, dat moet ik gewoon de koeling vet aanpassen, want mijn koeling heeft het al moeilijk bij de 1,4 ghz (die ik nu heb).

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 22:02 schreef Quadrizz het volgende:
*knip*
Het zou dus ook kunnen zijn dat de bovengenoemde opschepper (heel erg) inside-information heeft en dat de 1.7 wel op het punt staat om geintroduceerd te worden.

*knip*
A welnee,
hij heeft gewoon gezien dat er in z'n BIOS bij de multiplier instellingen staat "1250-1700 Mhz" en gekeken bij
http://www.theoverclockerzstore.com/OCZstore.cgi?user_action=list&category=Overclocked%20CPU's

:P

( Vertel me of de link werkt, da week nie zeker..)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Volgens mij is de 1,5Ghzde laatste die op deze core kon draaien, maar misschien is die info ook een hoop geblaat

• Mior
  • Laatst online: 26-08 09:28
Tadaa
AMD Athlon processor with a 266MHz front-side bus supporting PC2100 DDR memory technology is available at 1.4, 1.33, 1.2, 1.13, and 1.0GHz
AMD Athlon processor with 200MHz front-side bus supporting PC1600 DDR memory technology is available at 1400 (1.4GHz) 1300, 1200, 1100, and 1000MHz
Opscheppertje dus..

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 10:04
overgeclockt zeker
Pagina: 1