Toon posts:

Hoe krijg ik m'n internet geshared?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb 2 pc'tjes thuis waarvan er een 2 netwerkkaarten heeft en de ander 1. Ik krijg het wel voormekaar dat ze met elkaar een netwerkverbinding hebben, maar als ik de wizard start om mijn internet verbinding te delen lukt mij dit niet. Ik heb op beide machines het TCP/IP protocol geinstalleerd en dat zou volgens mij genoeg moeten zijn.
Ik heb dus een kabelmoden om het Internet op te komen en ik gebruik win98 se. Wie kan mij helpen? :(

Verwijderd

Waarvan heb je kabel want als je dat hebt van @home dan heb je misschien nog een router probleempje

edit:

Geeft je computer trouwens nog een foutmelding or whatever

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Als je onder de search kijkt zijn er al vele topics over geweest. Maar wat zijn de specs van je computer met 2 netwerkkaarten en welk OS draai je daar op. Als het Windows is heb je de keuze tussen Sygate, Winroute, Wingate, enz. Zijn veel programma'tjes van het internet te halen. Voor een goede firewall en internetserver kun je een linux-distro gebruiken, of je kan Freesco gebruiken, heb je alleen maar 1 floppy voor nodig, geen hadreschijf en 4 mb geheugen. Mogelijkheden zat... :)

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lees de FAQ eens en gebruik de search.

Dit topic is gesloten.