Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, sinds mijn laatste pc Q6600 (2007) heb ik niet of nauwelijks gegamed.
Ik zou graag 1080P gamen aan 144hz.(Ik heb nog geen scherm)
Voor rond de 1200€ wil ik graag een pc exclusief scherm en randapparatuur. Advies voor een scherm is welkom.
Ik zou graag alles uit 1 winkel willen bestellen namelijk Megekko, maar mijn lijst bevat de prijzen van alle winkels.
.
Ik zou de combinatie voor het meeste bang for buck, ik denk dat mijn gpu overkill is voor 1080p, maar weet niet of dit ook het geval is als hij 144hz moet aankunnen?
Ik heb redelijk wat opzoekingswerk gedaan op dit forum en denk dat de meeste onderdelen bij elkaar passen.
Voor de zekerheid plaats ik het hier en ben benieuwd naar jullie advies.
Ik ga niet overklokken, met uitzondering van gemakkelijke bios aanpassingen, maar dan denk ik dat ik misschien een andere koeler ga nodig hebben.
Ik had eerst de nzxt H510 als case, maar heb gelezen dat deze een oudere usb versie heeft.
Daarom heb ik de Meshify c tg gekozen, maar daar zie ik dat de psu max 17,5 cm mag zijn, de gekozen rm550X is 16cm diep. Denken jullie dat dit toch zal passen? Heb gelezen dat modulaire voedings soms prutswerk kan zijn in deze case.
Ik sta open voor andere behuizing, ik heb voorkeur op stilte > airflow. Maar dan wel rekening houdend dat ik een stockkoeler heb.
Ik heb gekeken naar een 5600 XT, maar alle driver issues schrikken me wat af.
Gamen, sinds mijn laatste pc Q6600 (2007) heb ik niet of nauwelijks gegamed.
Ik zou graag 1080P gamen aan 144hz.(Ik heb nog geen scherm)
Voor rond de 1200€ wil ik graag een pc exclusief scherm en randapparatuur. Advies voor een scherm is welkom.
Ik zou graag alles uit 1 winkel willen bestellen namelijk Megekko, maar mijn lijst bevat de prijzen van alle winkels.
.
Ik zou de combinatie voor het meeste bang for buck, ik denk dat mijn gpu overkill is voor 1080p, maar weet niet of dit ook het geval is als hij 144hz moet aankunnen?
Ik heb redelijk wat opzoekingswerk gedaan op dit forum en denk dat de meeste onderdelen bij elkaar passen.
Voor de zekerheid plaats ik het hier en ben benieuwd naar jullie advies.
Ik ga niet overklokken, met uitzondering van gemakkelijke bios aanpassingen, maar dan denk ik dat ik misschien een andere koeler ga nodig hebben.
Ik had eerst de nzxt H510 als case, maar heb gelezen dat deze een oudere usb versie heeft.
Daarom heb ik de Meshify c tg gekozen, maar daar zie ik dat de psu max 17,5 cm mag zijn, de gekozen rm550X is 16cm diep. Denken jullie dat dit toch zal passen? Heb gelezen dat modulaire voedings soms prutswerk kan zijn in deze case.
Ik sta open voor andere behuizing, ik heb voorkeur op stilte > airflow. Maar dan wel rekening houdend dat ik een stockkoeler heb.
Ik heb gekeken naar een 5600 XT, maar alle driver issues schrikken me wat af.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 104,54 | € 104,54 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 383,35 | € 383,35 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 90,88 | € 90,88 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 97,34 | € 97,34 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 116,68 | € 116,68 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.052,59 | ||