Laptop scherm knippert Acer predator

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolbo780
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 09:16
Help ik heb een predator Helios 300 met een gyx1060 6gb I7 7th gen.

Sinds een paar weken knippert het scherm. Ideeën wat ik zou kunnen doen. Kan ik hem open schroeven en kijken of er iets los zit of zit het in de grafische chip. Ik kan helaas de onboard grafische chip van Intel niet uitzetten en alleen de gtx 1060 aanzetten. Als ik namelijk een scherm aansluit op de HDMI knippert die niet als het de laptop scherm knippert.

De foto is wat je ziet als hij knippert van beeld naar dit witte scherm.

Alle hulp is welkom. Hij is net in febr de 2 jaar gepasseerd 🤔 ding koste toen 1700 euro dus ben er best weL teleurgesteld over.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Acer Predator Helios 300 PH317-51-73GB
Windows 10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BdfOzEdyaqLDfabyEOZCq6TqA4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PwJZrGspgF3E7LRXTJJH2Eeu.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Deze link al gecheckt? https://community.acer.co...-new-acer-predator-g9-791
Wellicht kan je het gedrag van jouw laptop vergelijken met wat er beschreven staat, en ook de windows logs checken op fouten.

[ Voor 32% gewijzigd door KabouterSuper op 18-04-2020 09:25 ]

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

Rolbo780 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:13:
Alle hulp is welkom. Hij is net in febr de 2 jaar gepasseerd 🤔 ding koste toen 1700 euro dus ben er best weL teleurgesteld over.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Acer Predator Helios 300 PH317-51-73GB
Windows 10
[Afbeelding]
Snap dat je teleurgesteld, maar elk apparaat kan een keer defect raken.

Is er iets aan vooraf gegaan, updates of software geïnstalleerd waarna het begon?

Dat gezegd hebbende, heb je al contact opgenomen met de Acer klantenservice? Wellicht is het een probleem wat vaker voor komt.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolbo780
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 09:16
thx voor de reacties. Als ik de laptop beweeg dan knippert hij soms ook. Lijkt op hardware. Dacht wellicht dat iemand hier zoiets al heb meegemaakt. Zal ind een met Acer contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

Rolbo780 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:49:
thx voor de reacties. Als ik de laptop beweeg dan knippert hij soms ook. Lijkt op hardware. Dacht wellicht dat iemand hier zoiets al heb meegemaakt. Zal ind een met Acer contact opnemen.
Als het gebeurd als je hem beweegt, zou het zomaar eens scherm of kabel kunnen zijn.

time is infinite, but each week is ten hours short..