Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb op dit moment een dlink l836 maar k merk dat het bereik niet al te goed is in de tuin.
Ik heb boven goed berijk maar in de tuin ongeveer 10 meter slecht tot geen berijk.
Kabels trekken zal heel lastig worden aangezien ik door de hele woonkamer en keuken moet.
Ik zoek een?
Ik zoek een router of mesh kit met goede wifi verbinding of meerdere acces points
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
200 ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee niet bepaald verleden goede ervaringen met Asus gehad en dlink
Ik zat te denken aan dece m5 of iets dergelijks
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat word er op aangesloten:
Kabel
- pc
-ps4
-shield tv
Draadloos
-2 telefoons
-surface pro 6
- streaming kastje voor tv buiten (misschien 2e shield tv)
- Nintendo Switch
Ik wil graag ook de mogelijkheid hebben om te gamen buiten doormiddel van in home streaming en gforce now of xcloud. Hiervoor heb ik een stabiele verbinding nodig
Wat zou hiervoor het beste zijn een nieuwe router met goede antennes, mesh kit, power line of een mix.
Ik hoop dat mensen hier 6 ervaring mee hebben
Alvast bedank,
Ik heb op dit moment een dlink l836 maar k merk dat het bereik niet al te goed is in de tuin.
Ik heb boven goed berijk maar in de tuin ongeveer 10 meter slecht tot geen berijk.
Kabels trekken zal heel lastig worden aangezien ik door de hele woonkamer en keuken moet.
Ik zoek een?
Ik zoek een router of mesh kit met goede wifi verbinding of meerdere acces points
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
200 ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee niet bepaald verleden goede ervaringen met Asus gehad en dlink
Ik zat te denken aan dece m5 of iets dergelijks
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat word er op aangesloten:
Kabel
- pc
-ps4
-shield tv
Draadloos
-2 telefoons
-surface pro 6
- streaming kastje voor tv buiten (misschien 2e shield tv)
- Nintendo Switch
Ik wil graag ook de mogelijkheid hebben om te gamen buiten doormiddel van in home streaming en gforce now of xcloud. Hiervoor heb ik een stabiele verbinding nodig
Wat zou hiervoor het beste zijn een nieuwe router met goede antennes, mesh kit, power line of een mix.
Ik hoop dat mensen hier 6 ervaring mee hebben
Alvast bedank,