PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
De befaamde random feature.Op zondag 05 augustus 2001 18:58 schreef brammus het volgende:
Bug of config
Verwijderd
Total posts: 227
Precies genoeg dus
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Als je op je naam klikt, dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Je hebt (precies) 150 posts, dus terecht toegang tot de HK
OK dannnn...Op zondag 05 augustus 2001 18:59 schreef Pizzaman het volgende:
Aantal posts: 227
Klopt dus wel
PC-Specs
Verwijderd
Dat was idd een bug, die trouwens gefixed is.Op zondag 05 augustus 2001 18:59 schreef Kertje het volgende:
hehe gisteren heeft hlpdsk ook al iemand van het hk forum afgeschupt omdat ie maar 120 posts had...is idd een bugje lijkt me
Maar de topicstarter heeft dus gewoon terecht toegang tot de HK.
Meerdere postings in 1 thread worden namelijk maar 1 keer geteld (zoals johnnyappleseed zegt)
Now i get it..Op zondag 05 augustus 2001 19:03 schreef Daniel Kegel het volgende:
You don't get it: de search is geen goede methode om erachter te komen hoeveel techposts je hebt
Meerdere postings in 1 thread worden namelijk maar 1 keer geteld (zoals johnnyappleseed zegt)
Zou het niet een ideetje zijn om dat erbij te zetten ??
1
| Je zoekactie naar 'user' leverde xxx resultaten op. Resultaten 1 - 50 (meerdere postings per thread tellen als 1) |
Of zoiets...
PC-Specs
Verwijderd
neh, volgens mij hebben de meetse wel door dat de search dat niet doetOp zondag 05 augustus 2001 19:06 schreef brammus het volgende:
[..]
Now i get it..
Zou het niet een ideetje zijn om dat erbij te zetten ??
code:
1 Je zoekactie naar 'user' leverde xxx resultaten op. Resultaten 1 - 50 (meerdere postings per thread tellen als 1)
Of zoiets...
Euh in je sig staatOp zondag 05 augustus 2001 18:59 schreef Kertje het volgende:
hehe gisteren heeft hlpdsk ook al iemand van het hk forum afgeschupt omdat ie maar 120 posts had...is idd een bugje lijkt me
Momenteel in het trotse bezit van 0 slotjes, 0 bans en 0 waarschuwingen...
Dit is niet helemaal waar, 3 slotjes hoor
> [topic=190483]
> [topic=196946]
> [topic=194711]
Nee nee, je hebt een "[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/2959]brammus[/url]" (ikkuh) en een "[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/5066]BrammeS[/url]"...Op zondag 05 augustus 2001 19:11 schreef AtomicShockwave het volgende:
Brammus? was het niet brammes???
Mijn standaard nick is dus brammus, en dat vulde ik in bij het registreren; nooit bij nagedacht dat er al een BrammeS o.i.d. zou zijn...
Let op de manier van schrijven en op het icoon...
PC-Specs
<font size="1">*kuch*ook een waarschuwing ooit*kuch*</font>Op zondag 05 augustus 2001 19:11 schreef Webgoodie het volgende:
- Zwaar Off-Topic -
[..]
Euh in je sig staat
Momenteel in het trotse bezit van 0 slotjes, 0 bans en 0 waarschuwingen...
Dit is niet helemaal waar, 3 slotjes hoor![]()
> [topic=190483]
> [topic=196946]
> [topic=194711]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
LOL! nice ondertitelOp zondag 05 augustus 2001 19:16 schreef brammus het volgende:
[..]
Nee nee, je hebt een "brammus" (ikkuh) en een "BrammeS"...
Mijn standaard nick is dus brammus, en dat vulde ik in bij het registreren; nooit bij nagedacht dat er al een BrammeS o.i.d. zou zijn...
Let op de manier van schrijven en op het icoon...
Verwijderd
uhm jah die slotjes telle nie mee heOp zondag 05 augustus 2001 20:44 schreef Negotiator het volgende:
[..]
<font size="1">*kuch*ook een waarschuwing ooit*kuch*</font>
maareh die waarschuwing? ik weet van niks ik ben nog nooit stout geweest volgens mij
Jah, die waarschuwing mis ik dus ookOp maandag 06 augustus 2001 00:01 schreef Kertje het volgende:
[..]
uhm jah die slotjes telle nie mee hezijn su slotjes....
maareh die waarschuwing? ik weet van niks ik ben nog nooit stout geweest volgens mijnee maar serieus, van wie en waarvoor heb ikdie waar schuwing dan?
je hebt wel een keer iets stouts in je sig gestopt!
Verwijderd
aja...dat was overgens niet wat traag (die had me sig aangepast) dacht dat het was, was geen warez request...maargoei...behoor je geen mailtje oid te krijgen van een waarschuwing? vind deze waarschuwing overgens niet echt terecht maar zal toch wel niet worden weggehaald ook al was ie onterrecht huh?Op maandag 06 augustus 2001 01:01 schreef JvS het volgende:
[..]
Jah, die waarschuwing mis ik dus ook
je hebt wel een keer iets stouts in je sig gestopt!
Verwijderd
Goh wat een vertrouwen in de crewOp maandag 06 augustus 2001 01:18 schreef Kertje het volgende:
maar zal toch wel niet worden weggehaald ook al was ie onterrecht huh?
Zoals gezegd, je hebt geen waarschuwing gehad, die kan ook niet ingetrokken worden dus.
Wel vroeg je naar een programma in je sig.
Maar nogmaals, je hebt geen officiële waarschuwing gehad.
Verwijderd
ik had er nie voor nix eenOp maandag 06 augustus 2001 01:25 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Goh wat een vertrouwen in de crew
Zoals gezegd, je hebt geen waarschuwing gehad, die kan ook niet ingetrokken worden dus.
Wel vroeg je naar een programma in je sig.
Maar nogmaals, je hebt geen officiële waarschuwing gehad.
ik zocht officiele versie van een proggie welk nergens te verkrijgen was, dus vond het nie eg een warez request oid, maargoei, kan ik toch me sig laten staan
Verwijderd
Okee, neem mijn woorden terugOp maandag 06 augustus 2001 01:33 schreef Kertje het volgende:
was geen aanval oid hoor
Je hebt ook geen officiele waarschuwing, alleen je bent er wel op geattendeerd. Je zou nu dus nog beter moeten weten voorzichtig te zijn met zulke "grijze" requests.Op maandag 06 augustus 2001 01:33 schreef Kertje het volgende:
ik zocht officiele versie van een proggie welk nergens te verkrijgen was, dus vond het nie eg een warez request oid, maargoei, kan ik toch me sig laten staan
Je zal er bij herhaling waarschijnlijk strenger op aangepakt worden
hey wat cool, dat wist ik niet, best wel handig, alleen wie zoekt er nou naar zichzelf.Op zondag 05 augustus 2001 19:00 schreef JvS het volgende:
Je hebt gewoon genoeg tech-posts hoor.
Als je op je naam klikt, dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Wees blij dat je de hk in mag, als je je er nou ook naar gedraagd wordt je er niet meer uit geschopt.
Lijkt me handig om je topics bij te houden waar je in gereageerd hebtOp maandag 06 augustus 2001 02:31 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
hey wat cool, dat wist ik niet, best wel handig, alleen wie zoekt er nou naar zichzelf.
Ach, blij, blij...Wees blij dat je de hk in mag, als je je er nou ook naar gedraagd wordt je er niet meer uit geschopt.
Ik heb nu HK access... en dan
Zó geweldig is het nu ook weer niet...
PC-Specs