Hallo, ik heb onlangs een GPU gekocht van SiComputers. Toen ik de GPU gebruikte, realiseerde ik me dat deze geen fan-stop-functie had en dat de GPU te luid was tijdens inactieve tijden. Bovendien is er een aanzienlijke hoeveelheid gejank maar ik weet niet zeker wat normaal is. dus ik heb de GPU geretourneerd vanwege de genoemde problemen. Mijn vraag is: heb ik het recht om onmiddellijk terug te betalen zodra de verkoper de GPU terugkrijgt en de werking ervan bevestigt? of stuurt de verkoper het naar de fabrikant om het RMA-proces te starten? sorry voor mijn slechte Nederlands.
begon het retourproces op de dag dat ik het ontving. gaf het direct na de paasvakantie aan PostNL. Het was 3 dagen bij me.
Dan zit je binnen de tijd van de wet kopen op afstand. Je kunt een exemplaar dan terugsturen zonder opgaaf van reden en met volledige teruggaaf van de aankoopkosten en verzendkosten van webshop naar jouw. Verzendkosten terug zijn voor je eigen rekening.
Heb je 'm aangemeld als RMA (return merchandise authorization), dan ziet een gemiddelde webshop dat als reparatie. Check even in je mailconversatie / ticket / whatever wat je precies van ze verwacht.
Dat wil zeggen:
1. Ik wil een stille videokaart
2. Ik wil mijn geld terug
Heb je 'm aangemeld als RMA (return merchandise authorization), dan ziet een gemiddelde webshop dat als reparatie. Check even in je mailconversatie / ticket / whatever wat je precies van ze verwacht.
Dat wil zeggen:
1. Ik wil een stille videokaart
2. Ik wil mijn geld terug
[ Voor 7% gewijzigd door M2M op 17-04-2020 19:45 ]
Schopje naar SF, want dit is geen hardwarevraag.
Ik zei dat ik een terugbetaling wilde. dat moet duidelijk genoeg zijn denk ik. Ik zal het opnieuw met ze bespreken. bedankt.
De vraag is heb je de kaart onder RMA of WKOA retour gezonden, dit kan voor de winkel twee verschillende processen zijn. De eerste wordt gekeken naar de 'klacht' en of dit iets is dat hersteld moet worden, de tweede kan binnen 14 dagen na aankomst gebruikt worden, om zonder opgave van reden een product retour te sturen. Het product mag dan niet intensief gebruikt zijn, alleen om te testen of het voldoet aan de verwachting.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
*knip* Dat is een andere discussie die niets met het probleem van TS te maken heeft en dus offtopic is.
[ Voor 66% gewijzigd door Yorinn op 27-04-2020 10:33 ]
Pagina: 1