Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Upgrade advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• lukahoekstra
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 04-11 21:41
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben muziek producer en maak dit met FL Studio 12. Mijn CPU kan het soms niet meer aan en ik heb Planet Zoo gekocht. Ik wil dus gamen in hoge resolutie en FL Studio goed kunnen draaien zonder dat het hapert.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al een dekstop dus zijn budget is +/- 800 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb:
- MP pc behuizing
- 8GB RAM
- Intel i5-7400 3GHz processor
- HDD schijf 200GB
- CD Schijf 500GB
- Externe SSD 1TB
- Asus PRIME B250M-A moederbord
- Geen videokaart, gewoon die op moederbord zit

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sowieso een nieuwe videokaart, meer RAM, en misschien een nieuwe processor?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang ik mijn programma's goed kan draaien dan is dat alles wat ik wens

Ga je overklokken?
Niet een expert, weet niet precies hoe dat werkt

Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen over wat ik kan halen en waar. De lokale computerspecialst heeft mij al een lijstje en kostenplaatje gegeven maar als ik op internet kijk is hij wel veel duurder dan online prijzen. Hoe zouden jullie upgraden? :)

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:54
De eisen voor planet zoo staan hier https://store.steampowered.com/app/703080/Planet_Zoo/. Je CPU valt qua performance wat onder de aanbevolen vereisten. Kijk met deze eisen in je achterhoofd eens naar wat Best Buy voorstellen op deze site, en kom dan bij ons terug met een voorstel, het is hier namelijk de bedoeling zelf met iets te komen

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:54
De eisen voor planet zoo staan hier https://store.steampowered.com/app/703080/Planet_Zoo/. Je CPU valt qua performance wat onder de aanbevolen vereisten. Kijk met deze eisen in je achterhoofd eens naar wat Best Buy voorstellen op deze site, en kom dan bij ons terug met een voorstel, het is hier namelijk de bedoeling zelf met iets te komen , zie ook de template voor nieuwe topics