Toon posts:

[UT] Ping waarde in lijst onder 60 in game 100+?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moi ik heb de laatste patch van unreal geinstalleerd en speel veel op Instagib servers, als ik mijn favorites bekijk zie ik genoeg servers die ping 40-70 hebben. Maar wanneer ik op zo'n server inlog is gelijk mijn ping 100 als het geen 150 is ;(... en ik moet toegeven ik ben een goede player maar heb ook een goede ping nodig om goed te spelen anders is er geen flikker aan..

Waar ligt dit aan of is er een verklaring voor?

@home is mijn provider :)

Verwijderd

Ik het nog veel mooier

IN de lijst ping 34 maxc 80

Ingame 5000-25000 :7

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
misschien (ik weet niet zo veel van) dat het langzamer gaat ingame omdat je meer verzend?

zoiets als in electronica belaste en onbelast

dan gaan de bitjes botsen in de kabel, en doen ze er langer over :P :+

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
mmm ik vind het in iedergeval nogal vaag... of zal het een buggie in UT zijn :?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

volgens mij kan je de server wel pingen met 40 ms, maar als je er opzit met ~20 spelers, dan gaat je ping wel omhoog. denk ik dan :)

Verwijderd

Topicstarter
dat is zekers waar maar dan moet de ping toch ook hoger zijn omdat de server meer bezet is?... logica? of juist niet :D

Verwijderd

daar heb ik met mxstream geen last van >:)

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

bij ut heb je ook zoiets als rate kan je instellen bij options ergens wat voor connectie je hebt en dan moet het al beter zoijn

hallo

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:35

AMDFreak

Intel is zo..

Ach wees blij man! ik met Casema heb vaak een ping tussen de 400 en de 500! niet echt cool!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Topicstarter
nee dat kan je wel zeggen jah :)... maar kee tis niet alles en het kan veel beter ;)

Verwijderd

Het is denk ik gewoon weer een UT bug ofzo,er zijn er al zoveel en zoveel gevonden dan kan er ook nog wel 1 bij.Ik had altijd het omgekeerde.200 ofzo in de lijst 130 in de server

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ping klopt niet goed in UT, ik weet ook niet wat het is maar op me werk speelden wij met een ping van 60 lokaal, terwijl ik ping 19 heb op jolt.co.uk

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Uitleg: als je in dos bijvoorbeeld ping www.chello.nl met 5000 bytes doet heb je een hogere ping dan dat je met 32 bytes pingt.

Als UT dus de serverlijst laat zien pingt ie met 32 bytes, wat sneller gaat dan met meer bytes, op het moment dat je speelt speel je met 3000 bytes of hoger en daardoor wordt je pingtijd hoger.
Ook is het ipv naar de server pingen: naar de server pingen en terug pingen als je speelt waardoor je ping in ieder geval al een stuk hoger wordt, je kan in UT je packetgrootte instellen door in de console: netspeed 2500 tot 20000 in te tikken. 2500 voor 56k en 20000 voor kabel of sneller.

En druk eens op F6 als je aan het spelen bent, dan zie je je werkelijke ping ipv die fucked up F1 ping.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op zondag 05 augustus 2001 22:03 schreef InterFreak het volgende:
Ach wees blij man! ik met Casema heb vaak een ping tussen de 400 en de 500! niet echt cool!
Jup, same here, aanstellen moet je ook maar kunnen.

Goh, ik ping 50 naar strikerz.net, maar ingame heb ik een ping 5000, wat kan ik hier aan doen? |:(

Steam

Verwijderd

Niets je kan onder je setup kijken naar je verbinding lan of adsl or whatever en je kan in je ini je packetrate omlaag gooien maar nog ben je afhankelijk van de instelling van de server Mijn ervaring is dat duitse servers vaak een goede performance hebben
Of kom over 11/2 week bij ons spelen surfnet 5 (1gbit) verbinding speel daar nu al met ping 35 to 70 met 10 man
Stoned.at/chickenclan

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op maandag 06 augustus 2001 20:19 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Jup, same here, aanstellen moet je ook maar kunnen.

Goh, ik ping 50 naar strikerz.net, maar ingame heb ik een ping 5000, wat kan ik hier aan doen? |:(
Lotgenoot ;(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op zondag 05 augustus 2001 21:54 schreef pentium het volgende:
daar heb ik met mxstream geen last van >:)
jawel hoor, alleen het verschil is minder

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:14
Op dinsdag 07 augustus 2001 12:40 schreef basiep het volgende:

[..]

jawel hoor, alleen het verschil is minder
niet dus.
wat je wel eens hebt, sommige servers zie je bij het begin van een spel bij iedere speler een ping van 2500+ staan, waarom dat is weet ik niet maar na enkele secondes is dat over.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op dinsdag 07 augustus 2001 12:43 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

niet dus.
wat je wel eens hebt, sommige servers zie je bij het begin van een spel bij iedere speler een ping van 2500+ staan, waarom dat is weet ik niet maar na enkele secondes is dat over.
bij CS komt dat omdat iedereen de custom spraylogo's gaat downen van de server en daar heeft je ping meestal erg onder te lijden

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 18:55 schreef Xtentic het volgende:
Moi ik heb de laatste patch van unreal geinstalleerd en speel veel op Instagib servers, als ik mijn favorites bekijk zie ik genoeg servers die ping 40-70 hebben. Maar wanneer ik op zo'n server inlog is gelijk mijn ping 100 als het geen 150 is ;(... en ik moet toegeven ik ben een goede player maar heb ook een goede ping nodig om goed te spelen anders is er geen flikker aan..

Waar ligt dit aan of is er een verklaring voor?

@home is mijn provider :)
p'sies hetzelfde probleem heb ik :(

best wel kut als je clan-warz aan het spelen bent... (heb het niet altijd btw, voor ik debiele comments krijg, maar toch wel 6 van de 10 keer tegenwoordig, en iz zwaar irri)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op dinsdag 07 augustus 2001 17:18 schreef Type het volgende:

p'sies hetzelfde probleem heb ik :(
Waarom leest nou niemand mijn reply? dat is echt de verklaring.....

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Pagina: 1