Toon posts:

Quoten op automatisch samengevoegde berichten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
In dit topic omdat het automatisch samenvoegen van berichten een mooie feature is. En excuus als hij al gemeld is (door omstandigheden alleen internettoegang via telefoon, geen handige manier om snel te zoeken)

Als ik reageer op een bericht krijg ik enkel het eerste deel van dat bericht in een quote. Tekst van samengevoegde berichten wordt niet toegevoegd aan mijn reactie.

Op desktop eenvoudig te corrigeren met wat knippen en plakken. Op mobiel een drama dat netjes quoten.

Iphone 6 met chrome gebruik ik maar lijkt me irrelevant :)

Alle reacties

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Effectief zijn het gewoon losse reacties waarbij de kop een heel stuk is ingekrompen, maar de quoteknop is nog gewoon beschikbaar?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Dirk

Dirk

Test maar.

[ Voor 10% gewijzigd door Dirk op 17-04-2020 18:13 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Dirk schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:13:
Effectief zijn het gewoon losse reacties waarbij de kop een heel stuk is ingekrompen, maar de quoteknop is nog gewoon beschikbaar?
Klopt. Link bij tweede reactie over het hoofd gezien vermoed ik.
Die link bij de twee reactie doet ook wat hij moet doen. Yeah!

Ga even mijn verwachting bij quoten van een samengevoegde post bijstellen ;)

Dank voor de vlotte feedback.

• Dirk

Dirk

d:)b