Geen MXStream Fast met ISDN ??

Pagina: 1
Acties:

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik hoorde dus net van iemand dat je met ISDN alleen een basic MXStream abbo zou kunnen nemen...

ik vond dit nogal vreemd aangezien ik me in Mei voor MXStream heb aangemeld met ISDN voor het fast abbo van XS4ALL.

Kan iemand dit voor mij bevestigen, of liever; tegenspreken? :?

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Maakt niks uit of je nouw ISDN of PSTN lijn hebt, je kunt beide adsl abo's gebruiken

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Je kunt alleen geen fast adsl nemen als je de USB modem besteld, maar die USB modem is er alleen voor POTS niet voor ISDN.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 18:44 schreef qless het volgende:
Maakt niks uit of je nouw ISDN of PSTN lijn hebt, je kunt beide adsl abo's gebruiken
dat dacht ik dus ook

maar die gast had zich voor wannadon't aangemeld ofzo, en die konden alleen basic leveren op ISDN, geen fast zei ie

vind het maar een vreemd verhaal

Verwijderd

Onzin.
Ook wanadoo kan gewoon mxstream over ISDN leveren.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:48
Op zondag 05 augustus 2001 18:41 schreef Wouter17 het volgende:
Ik hoorde dus net van iemand dat je met ISDN alleen een basic MXStream abbo zou kunnen nemen...
Het hangt van de specifieke situatie af. De maximale afstand die KPN hanteert tussen de centrale en je huis is iets korter bij ADSL Fast i.c.m. ISDN. Dit omdat ISDN meer bandbreedte vergt dan een analoge lijn en Fast ADSL meer dan Basic ADSL.

Daarom geeft de postcode-check in sommige gevallen dat Fast wel mogelijk is met een analoge lijn en niet met een ISDN-lijn.

Je weet pas zeker of het wel of niet kan als de KPN het technische onderzoek voor jouw specifieke situatie heeft uitgevoerd.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 00:02 schreef Mr Magic het volgende:

[..]

Het hangt van de specifieke situatie af. De maximale afstand die KPN hanteert tussen de centrale en je huis is iets korter bij ADSL Fast i.c.m. ISDN. Dit omdat ISDN meer bandbreedte vergt dan een analoge lijn en Fast ADSL meer dan Basic ADSL.

Daarom geeft de postcode-check in sommige gevallen dat Fast wel mogelijk is met een analoge lijn en niet met een ISDN-lijn.

Je weet pas zeker of het wel of niet kan als de KPN het technische onderzoek voor jouw specifieke situatie heeft uitgevoerd.
Kheb hier mxstream fast icm isdn....geen probleem :9 Abo via xs4all.
Pagina: 1