Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik wil een camera of webcam voor vergaderingen in onze vergaderruimte. Het liefst iets wat we op het presentatiescherm kunnen monteren zodat het lijkt dat we de klant recht in de ogen aankijken. Een usb kabel is geen optie aangezien onze pc meer dan 5 meter van het scherm verwijderd is. Ik kan niks vinden wat geen usb kabel heeft vandaar dat ik aan het vastlopen ben. We zitten met ongeveer 5 mensen aan een ovale tafel in de spreekkamer
Wat is je budget?
tot ongeveer 1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
merk maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
We hebben een groot presentatie scherm die beeld krijgt van een windows PC op ongeveer 7/8 meter afstand
Ik zoek een?
Ik wil een camera of webcam voor vergaderingen in onze vergaderruimte. Het liefst iets wat we op het presentatiescherm kunnen monteren zodat het lijkt dat we de klant recht in de ogen aankijken. Een usb kabel is geen optie aangezien onze pc meer dan 5 meter van het scherm verwijderd is. Ik kan niks vinden wat geen usb kabel heeft vandaar dat ik aan het vastlopen ben. We zitten met ongeveer 5 mensen aan een ovale tafel in de spreekkamer
Wat is je budget?
tot ongeveer 1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
merk maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
We hebben een groot presentatie scherm die beeld krijgt van een windows PC op ongeveer 7/8 meter afstand