Ik heb al een tijdje een game PC waar ik tevreden mee was. Laatste tijd merk ik dat hij langzamerhand een beetje trager begint te worden. Zo speelde ik bijvoorbeeld 200fps League of Legends op max instellingen en alle andere games ook. Call of Duty heb ik ook op max gespeeld.
Nu zie ik lag verschijnselen als ik zelfs minecraft speel en League of Legends haal ik 100fps en gaat soms in behoorlijke team gevechten onder de 80fps.
Nu is mijn vraag, aangezien ik niet zelf zo onwijs veel verstand van heb, wat is het verstandigst om als eerst volgende component te upgraden aan mijn PC?
Ik dacht zelf aan een CPU upgrade of wellicht een koeling upgrade? Heel warm wordt mijn PC niet dus misschien toch een CPU? Welk CPU zou het best passen in mijn moederbord en die het best werkt met videokaart? (Als dit uberhaupt wel samen werkt
)
Mijn specs:
Nu zie ik lag verschijnselen als ik zelfs minecraft speel en League of Legends haal ik 100fps en gaat soms in behoorlijke team gevechten onder de 80fps.
Nu is mijn vraag, aangezien ik niet zelf zo onwijs veel verstand van heb, wat is het verstandigst om als eerst volgende component te upgraden aan mijn PC?
Ik dacht zelf aan een CPU upgrade of wellicht een koeling upgrade? Heel warm wordt mijn PC niet dus misschien toch een CPU? Welk CPU zou het best passen in mijn moederbord en die het best werkt met videokaart? (Als dit uberhaupt wel samen werkt
Mijn specs:
/f/image/XoLCsmSKeQGhPWV9kicvdVU6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/E71FpYVV6wXqlQ4n4xKSgySw.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/lxHds5CrlbcVX8Gq9dL298zv.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/y8K68uaofwGqi5mPSGcH2HxX.png?f=user_large)
/f/image/N8tFu7d03Ub1ZSFCZ4uKO8Al.png?f=fotoalbum_large)