Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 23:59
Hallo,

Ik heb in 1 van mijn streaming PC's een Nvidia Quadro P600 zitten. Klein, low-power en fanless. Prima voor het encoden van een HEVC stream.

Ik wil echter weten of er ook een 'alternatief' in het AMD kamp zit voor een andere stream pc.
Ik kan eventueel voor de 1030 of 1050 gaan van nvidia (of desnoods weer een P600).

Ik ben niet zo thuis in het AMD kamp op dit vlak, maar dan moet ik het in de hoek van UVD/VCE zoeken heb ik het idee. Daar zijn niet veel officiële lijstjes van die ik kan vinden, maar kwam wel op deze site uit. En dan zou HVEC encoden vanaf UVD6.3.

Vanaf welke GPU moet ik bij AMD gaan gaan kijken voor die ondersteuning?

Ik ben in het bezit van een AMD Ryzen 3 3200G, mogelijk dat die het al heeft en voldoende zou zijn voor mijn doeleinde.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Streamen is bij mij op het ogenblik een drama op de AMD kaart (Vega64). Zowel AMD link als Steam Link werken gewoon niet. Zwart scherm.
Met de GTX1030 in mijn server werkt alles vlekkeloos. Voor streamen zou ik het echt even bij kamp groen (Blauw is ook wel ok volgens mij) houden.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity