iTunes Store locatie veranderd. Openstaand krediet opwerken?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankja
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 05:19
Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb vorige week de locatie van mijn iTunes account op Nederland (in plaats van België) gezet, om tijdens de Corona-crisis Disney+ te kunnen uittesten.

Ik had hiervoor online een Nederlandse iTunes kaart gekocht voor 10€ en deze dan ook toegevoegd aan mijn account.

Nu wou ik mijn iTunes account terug naar België zetten, maar dit lukt niet omdat ik nog 9.01 € aan krediet heb openstaan. Ik kan dit niet volledig opwerken tenzij ik iets zou vinden wat precies 9.01€ kost. Ik kan geen specifieke bedragen toevoegen aan mijn portefeuille, omdat alle Belgische betalingsmogelijkheden (Bancontact, Mastercard uit België, Paypal) niet werken voor een Nederlands iTunes account.

Weet iemand nog een andere manier om dit op te lossen? 8)7

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:41
Nederlandse vriend vragen met zijn/haar rekening 99ct toe te voegen. Dan opwerken en in het vervolg voor dit soort acties een wegwerp account gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankja
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 05:19
Ja ben al enkele dagen aan het rondzoeken en het lijkt idd dat dit de makkelijkste oplossing is.

Zonde dat je niet op een makkelijkere manier je eigen geld kwijt kan geraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:08
Je moet ervoor zorgen dat je App Store-tegoed lager wordt dan de prijs van één item. Vervolgens kun je contact opnemen met Apple Support en dan kunnen zij dat tegoed verwijderen en je locatie omzetten. Raak je die paar centen echter wel kwijt. Volgende keer kun je beter gewoon een nieuwe Apple ID aanmaken voor een bepaalde regio, scheelt je een hoop gedoe.