Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...krijg kodi niet meer geautoriseerd in lijn resolvers krijg het vierkant en typ de code in die ik ontvang daarna krijg ik het scherm met keus uit4 opties eender welk ik ook aandruk er veranderd niks
Relevante software en hardware die ik gebruik..grt
...kodi via xbox one

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...niks tot nu toeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVH1EDH6MHcPYmwoi3wZbIokE5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bkRq310yDT6HNEDeduiUIqXW.png?f=user_large

Beste antwoord (via FeaR op 02-05-2020 17:16)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

vanaalten schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 07:49:
Maar ik kan er volledig naast zitten natuurlijk.
Ik gok er ook op. Hoe dan ook krijgt dit topic sowieso een slotje. Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet en dat is niet zoals onderstaande...
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 04:25:
...niks tot nu toe

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:26
Als ik google naar 'RealDebrid', dan kom ik op een site met omschrijving "Real-Debrid is an unrestricted downloader that allows you to quickly download files hosted on the Internet or instantly stream them into an innovative web player".

Ik gok dat je geen probleem hebt met Kodi, maar met een 3rd party plug-in die bedoeld is om illegaal videostreams te gebruiken. Vervolgens gok ik dat dat iets is waar je hier niet om advies moet vragen, want hulp vragen bij illegale dingen is hier niet toegestaan.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

vanaalten schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 07:49:
Ik gok er ook op. Hoe dan ook krijgt dit topic sowieso een slotje. Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet en dat is niet zoals onderstaande...
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 04:25:
...niks tot nu toe

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.