PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Ik hoef niet al die extra's te hebben(spelletje's enzo, al is dat natuurlijk niet verkeerd)Ik zat zelf te denken aan maximaal 400,-(dus wordt dat al gauw een 2ehands)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Inderdaad: Palm IIIxe, M105, Visor Deluxe.
Voor de redenaties moet je maar search gebruiken.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
|||||| Topic Closed ||||||
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Ik heb hem zelf al vaak genoeg voorbij zien komen maar het blijft interessant ervaringen van gebruikers te lezen. (Heb zelf nl. ook nog geen palm!)
Overigens dan gelijk maar een vraagje ertegenaan, misschien weet iemand het, die IIIxe, zou die nog lang te krijgen zijn? Ik moet namelijk wachten op mijn loon en mijn vakantie, dat is dus nog 2 weken. De IIIxe is voor mij ideaal qua prijs/prestatieverhouding, maar hij lijkt al zeldzaam te worden.
En Airbag, ik denk dat als de IIIxe er nu nog is dat ie er over 2 weken ook nog wel is hoor
Ik had 'm voor 500 piek! En hij heeft dezelfde specs als de palm Vx alleen is die palm Vx mooier, dunner, kleiner. Alleen is die wel wat duurder. 'T is maar waar je voor kiest
Verwijderd
Jammer dat de IIIxe niet meer gemaakt wordt, de opvolger m105 vind ik toch echt veel minder stijlvol!
Anderzijds, ik kon goed leven met m'n ouwe III hoor, maar ik ben wel blij dat ik nu een V8 heb
Verwijderd
Als je die extra's niet nodig hebt kun je ook overwegen om een Xircom Rex 6000 te kopen. Dat apparaatje is net zo groot als een PCMCIA kaart en kun je dus gewoon in je borstzak of portemonnee meenemen (hetzij in een goede beschermhoes). Het voordeel van dit kleine formaat is dat je het apparaat ALTIJD bij hebt en het dus optimaal kunt gebruiken.Op zondag 05 augustus 2001 18:40 schreef renzo4000 het volgende:
[...]
Ik hoef niet al die extra's te hebben(spelletje's enzo, al is dat natuurlijk niet verkeerd)Ik zat zelf te denken aan maximaal 400,-(dus wordt dat al gauw een 2ehands)
Alle functies zoals taakplanner, agenda, contactlist, etc zitten er op. Ook zijn er tegenwoordig een aantal add-ins te krijgen om de functionaliteit uit te breiden.
Het touchscreen maakt het apparaat erg gebruiksvriendelijk. Alleen de handschriftherkenning ontbreekt.
De nieuwwaarde bedraagt ongeveer fl. 310,-
Ik denk dat ik toch voor de handspring visor deluxe. Ik denk dat de prijs/kwaliteit-verhouding het beste is. Overigens 549,- bij Dynabyte(kan wel 300 piek verschillen met andere winkels)
Wat vinden jullie daar van ???
Verwijderd
Bij BCC is ie op, in alle filialen werd me verteld (konden ze zien in de computer).Op zondag 05 augustus 2001 22:59 schreef Airbag het volgende:
Tsja, 500 piek... De BCC scheen hem een paar maanden geleden voor 319 te hebben maar of dat nog steeds zo is... Ik bel ze nog wel eens als mijn loon binnen is maar ik weet niet of het nog steeds zo is.
Jammer dat de IIIxe niet meer gemaakt wordt, de opvolger m105 vind ik toch echt veel minder stijlvol!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zo'n VisorPhone lijkt me ideaal.. Een pda waar je mee kan bellen.. Alles bij de hand. Ff in je adresboek opzoeken wie je moet bellen, knopje drukken en bellen maar.. Helaas zijn PDA's nog steeds aan de grote kant, maar stoer is het wel...Fabrikanten zakcomputers vechten om klanten
In Amerika is een prijzenoorlog tussen fabrikanten van zakcomputers ontstaan. Compaq, Palm, Handspring, Hewlett-Packard en Sony hebben speciale promotiecampagnes. Volgens de Wall Street Journal begon de prijzenslag in april. Palm verlaagde toen de prijzen om de grote onverkochte voorraden weg te krijgen. Na Palm volgde Handspring ook snel. Een uitbreiding van Handspring voor mobiele telefonie is van de oorspronkelijke 299 dollar zelfs afgeprijsd tot 49 dollar. Compaq biedt voordeel op de iPaq 3635 en HP vooziet de Jornada's van gratis accessoires. De fabrikanten hopen dat de nieuwe draadloze handhelds de markt voor zakcomputers uit het slop kan halen.
Bron: Automatiseringgids

Oeps, net ff op de site van Handspring gekeken.. Die Phone is daar nog ruim 1100 gulden.... En in de VS kopen heeft geen zin ivm GSM 1800..
Verwijderd
Maar het display breek wel heel snel ik had hem zelf nog maar 2 weken het het display was al kapot. maar het is voor de rest wel een geweldig apperaat.Op maandag 06 augustus 2001 19:08 schreef monkel het volgende:
gaan voor die deluxe (heb m zelf ook al weer een jaar)
usb synchroniseren zal goed bevallen
Mij helemaal niet. Maar dat heb ik op palmclub ook al vaak genoeg gezegdOp vrijdag 10 augustus 2001 10:32 schreef Aristos het volgende:
Zo'n VisorPhone lijkt me ideaal..
Ik heb nu bijna 2 jaar een Palm gehad en nog nooit is er iets aan gebroken. Het blijft een fragiel voorwerp dus je moet er ook niet mee gaan gooienOp vrijdag 10 augustus 2001 12:18 schreef allstarz het volgende:
Maar het display breek wel heel snel ik had hem zelf nog maar 2 weken het het display was al kapot.
En dat die apparaten kwalitatief niet goed kunnen zijn is natuurlijk onzin, kijk maar naar (bijv) de Siemens SL45.
(die heeft alleen een beetje weinig geheugen, maar dat wordt in de toekomst heus wel beter).
en sorry maar ik vind ze allemaal niet de moeite waard. Terwijl er een heleboel uitstekende aparte mp3 spelers, pda en foons zijn. Dan koop ik liever die.
Precies mijn idee! Dat is de reden dat ik ook een Palm m505 heb gekocht ipv een PocketPC oplossing, op het moment vind ik dat supergeïntegreerde helemaal niet aantrekkelijk. Soms wil ik alleen m'n gsm bij me hebben, soms alleen m'n Palm en soms misschien alleen een mp3 speler. Of een combinatie ervan, maar niet altijd allemaal.Op vrijdag 10 augustus 2001 15:42 schreef Acolyte57 het volgende:
en sorry maar ik vind ze allemaal niet de moeite waard. Terwijl er een heleboel uitstekende aparte mp3 spelers, pda en foons zijn. Dan koop ik liever die.
Een beetje van alles is in totaal vrij weinig. (imho)
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Word en Excel? Nee. Programmas die Word en Excel ondersteunen... Jah. Denk aan Wordsmith, Tinysheet, Documents to go, etc.Op zaterdag 11 augustus 2001 11:14 schreef wizler het volgende:
zit er op die palm3xe nou nog word en excel en een mailprogramma
Mailprogrammas heb je o.a. Multimail en Eudora.