Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanN18
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-02-2022
Mijn vraag
...
Mijn ps3 heeft zins vandaag problemen als ik hem wil opstart doet hij het voor een seconde dan biedt hij 3 keer en knippert er een geel lampje die dan veranderd naar rood knipperend als ik dan weer op de aan knop druk gaat hij naar een normale uit-stand met het rode lampje aan wie weet wat het is en hoe het gerepareerd kan worden
Relevante software en hardware die ik gebruik
...gaan idee eigenlijk een standaard FAT ps3 is het

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... heb al geprobeerd met een stof zuiger stof uit de ademgaten te zuigen maar dat heeft niet geholpen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
Hij is dood. Het enige wat je nog kan proberen is https://www.jameco.com/Ja...ofavorites/PS3repair.html

edit:
Wat @Bad Brains ook al aangeeft, het is goedkoper om er een 2e hands op de kop te tikken dan de tijd en kosten die je in het fixen moet stoppen. Hou er wel rekening mee dat de PS3 (en dan vooral de FAT editie) iintussen al zo oud zijn dat je ongetwijfeld weer hetzelfde probleem gaat krijgen na verloop van tijd met een andere PS3.

[ Voor 59% gewijzigd door bakakaizoku op 16-04-2020 20:22 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:48
Stofzuiger genereert statische elektriciteit als een malle, nooit meer doen. :N
Repareren is waarschijnlijk duurder dan een 2de handse kopen. Zie ze vaak voor 30,- staan op MP.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
wat je ook wel eens leest is vervangen van de NEC/Tokin capacitors.
Maar dan haal je je wel wat op de hals .... je moet op de vierkante centimeter kunnen solderen.

https://www.psx-place.com...placement-ylod-fix.25260/

Koop inderdaad een 2e hands ps3 (een slim met lage nummers voor als je CFW wil) ..