een Pc voor een goede vriend van mij.
Ik heb een paar jaar geleden voor me zelf een pc in elkaar gezet en deze loopt nog steeds als een trein. Al ben ik niet zo thuis in de samenwerking tussen verschillende onderdelen. Daarom vraag ik graag jullie Hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc is vooral bedoeld om op te gamen. en ook wat surfen enz..
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs hiervoor is 2000€. deze prijs is zonder toetsenbord en scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb niet specifieke wensen van componenten. sws wel een SSD erin voor de laattijden. mss zelfs m2?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk persoonlijk een kleiner SSD voor Windows en een grotere voor games op te slagen? Samen +1Gb. Minstens 16GB ram?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal geen voorkeur van merk, zelf heb ik eenntel Core I7-6700k CPU @ 4.00GHz in mijn PC maar een Ryzen zou volgens sommige momenteel beter zijn voor gamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie verbruik maakt opzich niet zoveel uit. Hoe stiller hoe liever natuurlijk. maar vooral prestatie gericht. paar jaar alle top games kunnen spelen op max en dan nog een paar jaar misschien op wat lagere setting. .
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik heb al zelf wat samen in een mandje gegooid maar weet niet wat er bv beter kan en of alles goed samen gaat qua werking voor gaming.. 2000€ is de max prijs zonder scherm enz.. ik zal een foto van mijn winkelmandje wat ik heb samen gesteld toevoegen. Laat me zeker weten wat je zou veranderen en waarom. montage ga ik zelf doen.
Ik heb een paar jaar geleden voor me zelf een pc in elkaar gezet en deze loopt nog steeds als een trein. Al ben ik niet zo thuis in de samenwerking tussen verschillende onderdelen. Daarom vraag ik graag jullie Hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc is vooral bedoeld om op te gamen. en ook wat surfen enz..
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs hiervoor is 2000€. deze prijs is zonder toetsenbord en scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb niet specifieke wensen van componenten. sws wel een SSD erin voor de laattijden. mss zelfs m2?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk persoonlijk een kleiner SSD voor Windows en een grotere voor games op te slagen? Samen +1Gb. Minstens 16GB ram?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal geen voorkeur van merk, zelf heb ik eenntel Core I7-6700k CPU @ 4.00GHz in mijn PC maar een Ryzen zou volgens sommige momenteel beter zijn voor gamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie verbruik maakt opzich niet zoveel uit. Hoe stiller hoe liever natuurlijk. maar vooral prestatie gericht. paar jaar alle top games kunnen spelen op max en dan nog een paar jaar misschien op wat lagere setting. .
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik heb al zelf wat samen in een mandje gegooid maar weet niet wat er bv beter kan en of alles goed samen gaat qua werking voor gaming.. 2000€ is de max prijs zonder scherm enz.. ik zal een foto van mijn winkelmandje wat ik heb samen gesteld toevoegen. Laat me zeker weten wat je zou veranderen en waarom. montage ga ik zelf doen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 624,05 | € 624,05 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 110R Tempered Glass | € 59,60 | € 59,60 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro Series H100 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3600C18 | € 124,65 | € 124,65 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Core Gold GM 650 | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 219,71 | € 219,71 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 116,39 | € 116,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.495,25 | ||
[ Voor 43% gewijzigd door kampers op 17-04-2020 12:56 ]